| کد مطلب: ۱۰۸۳۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد

بلیت شهرآورد برای استقلالی ها گران درآمد!

باشگاه پرسپولیس بلیت شهرآورد را با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد. بلیت فروشی شهرآورد در حالی آغاز شده که البته به دلیل اختلال سامانه بلیت‌فروشی، هواداران امکان چندانی برای خرید بلیت ندارند اما به هر حال باوجود کندی شدید سایت، بخشی از بلیت‌ها در حال فروش هستند.

بلیت شهرآورد برای استقلالی ها گران درآمد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، نکته جالب اینکه بلیت بازی پرسپولیس - استقلال با افزایش قیمت مواجه شده و تماشاگران برای تماشای این بازی باید هزینه بیشتری را نسبت به سایر بازی‌ها پرداخت کنند. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس به هواداران خود برای خرید بلیت این بازی تخفیف داده است.

کاربرانی که کارت هواداری باشگاه پرسپولیس را داشته باشند ۳۰ درصد برای خرید بلیت تخفیف خواهند گرفت اما هواداران استقلال و سایر طرفداران با قیمت مصوب باید بلیت این بازی را تهیه کنند.

بر اساس اعلام سامانه بلیت‌فروشی بلیت روبروی جایگاه ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده که با تخفیف به هواداران پرسپولیس حدود ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

همچنین بلیت پشت دروازه ۱۵۰ هزار تومان خواهد بود و بهای بلیت طبقه دوم نیز ۷۰ هزار تومان است. این در شرایطی است که بلیت جایگاه زنان نیز با همین قیمت فروخته خواهد شد.

البته هواداران پرسپولیس و استقلال امکان خرید بلیت قسمت غربی ورزشگاه را نخواهند داشت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار