| کد مطلب: ۱۰۷۷۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد

نرخ ارزان‌ترین بلیط هواپیما استانبول به تهران در مرداد ماه

نرخ ارزان‌ترین بلیط هواپیما استانبول به تهران در مرداد ماه

بلیط تهران به استانبول همیشه یک بلیط گران قیمت و پر هزینه نیست. شما می‌توانید با اطلاع از بلیط‌‌های لحظه آخری و تخفیف‌های ویژه ارزان‌ترین بلیط هواپیما استانبول به تهران را تهیه کرده و یک سفر ارزان قیمت و مناسب به این کشور زیبا داشته باشید.با توجه به آن که ترکیه و به خصوص شهر استانبول یکی از پرترددترین مسیرهای پروازی ایران است، ایرلاین‌های مختلفی این پرواز را به مسافران ارائه می‌کنند. با ما همراه شوید تا در ادامه بیشتر با این پرواز و روش‌های پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط هواپیما استانبول به تهران آشنا شویم.

اطلاعات کلی پرواز تهران استانبول

فاصله هوایی تهران استانبول 2042 کیلومتر است که به طور میانگین حدود سه ساعت و 20 دقیقه مدت زمان آن طول می‌کشد. البته مانند هر پرواز دیگر مدت زمان آن به فاکتورهای مختلفی مانند نوع مسیر، تعداد توقف‌ها و از همه مهم‌تر شرایط آب و هوایی متغیر خواهد بود.

پرواز در روزهای طوفانی و بارانی طولانی‌تر از روزهای معمولی و آفتابی خواهد بود. اختلاف ساعت رسمی تهران و ترکیه تنها 30 دقیقه است، به این معنا که ساعت رسمی استانبول 30 دقیقه عقب‌تر از ساعت رسمی ایران است. از این رو شما نگرانی بابت سازگار شدن با ساعت کشور مقصد خود نخواهید داشت. همچنین از آن جا که پرواز استانبول متقاضیان بسیاری دارد، این پرواز به صورت روزانه برگزار می‌شود و شما نگرانی بابت زمان پرواز و رسیدن به مقصد نخواهید داشت.

ایرلاین‌های ارائه کننده پرواز تهران استانبول

با توجه به آن که متقاضیان پرواز به ترکیه بسیار زیاد است، ایرلاین‌های مختلفی بلیط تهران به استانبول و پرواز به این کشور را ارائه می‌کنند. در میان ایرلاین‌های مختلف ایرانی و ترکی هواپیمایی‌های ترکیش، پگاسوس، ماهان، قشم ایر، ایران ایر، آسمان و معراج پرواز تهران به استانبول را به صورت مستقیم به مسافران ارائه می‌کنند.

بلیط هواپیما استانبول به تهران

همچنین با توجه به آن که حدود 42 درصد از پروازهای ایران به استانبول از طریق هواپیمایی ترکیش انجام می‌شود، این ایرلاین محبوب‌ترین هواپیمایی در این مسیر شناخته شده است. همچنین آسمان و معراج از جمله ایرلاین‌های ارزان برای خرید این بلیط به شمار می‌روند. البته برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما استانبول به تهران می‌توانید به صورت آنلاین شرایط هر پرواز و قیمت هر بلیط را مشاهده کرده و آن را بخرید.

فرودگاه‌های استانبول

هنگام خرید بلیط تهران به استانبول و سفر به این شهر زیبا، به این نکته توجه داشته باشید که پرواز شما در کدام فرودگاه استانبول به زمین می‌نشیند. با توجه به این مساله بهتر می‌توانید برنامه‌ریزی‌های بعدی سفر را انجام دهید. استانبول دو فرودگاه بین المللی دارد که هر ایرلاین پروازهای خود را در آن انجام می‌دهد. برای مثال ترکیش ایرلاین و ایران ایر از فرودگاه جدید استانبول استفاده می‌کنند و پگاسوس و آنادلوجت از فرودگاه صبیحا گوکچن این شهر استفاده می‌کنند.

بهترین زمان برای سفر به استانبول چه زمانی است؟

زیبایی‌های این شهر آنقدر زیاد است که شما هر فصل سال را برای سفر انتخاب کنید، می‌توانید از سفر خود لذت برده و یک تجربه هیجان انگیز و متفاوت داشته باشید. برای مثال می‌توانید در فصل پاییز و زمستان از حراج‌های فوق العاده برندهای مختلف استفاده کرده و یک خرید عالی، با کیفیت و البته مقرون به صرفه داشته باشید.

می‌توانید در فستیوال‌های مختلف این شهر شرکت کرده و یک تجربه متفاوت داشته باشید. در صورتی که به دنبال بهترین زمان سفر به استانبول از نظر آب و هوا هستید، بهار تا پاییز(اوایل تا می و سپتامبر تا اکتبر) بهترین زمان سفر به این شهر از نظر شرایط آب و هوایی است.

آیا سفر به استانبول نیاز به ویزا دارد؟

یکی از مواردی که سفر به استانبول را به یکی از مقاصد پرطرفدار ایرانیان تبدیل کرده است آن است که ایرانیان برای سفر به این شهر و کشور ترکیه تا حداکثر 90 روز نیاز به دریافت ویزا ندارند. از این رو دردسر شما برای انجام کارهای قبل از سفر بسیار کمتر است و می‌توانید به راحتی به این شهر زیبا سفر کنید.

بلیط هواپیما استانبول به تهران

خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما استانبول به تهران

برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما استانبول به تهران و برعکس دو فاکتور کلیدی تاثیرگذار است. اولین فاکتور وابستگی قیمت بلیط به آب و هوا است. در فصل بهار تا اواخر تابستان باتوجه به آن که تقاضا برای سفر به استانبول بیشتر است، قیمت بلیط در مقایسه با زمان‎های دیگر افزایش پیدا می‌کند. از طرف دیگر در فصل زمستان با توجه به کاهش تعداد مسافران، می‌توانید بلیط ارزان‌تری تهیه کنید.

همچنین با اطلاع از بلیط‌های لحظه آخری در ایرلاین‌های مختلف می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما استانبول به تهران و برعکس را بخرید. شما می‌توانید در سایت‌های معتبر مانند سایت علی بابا قیمت پرواز به استانبول در ایرلاین‌های مختلف را با یکدیگر بررسی کرده و یک بلیط با کیفیت و با قیمت مناسب را خریداری کنید.

قیمت بلیط تهران استانبول چقدر است؟

قیمت بلیط تهران استانبول در شرایط مختلف و در ایرلاین‌های مختلف متفاوت خواهد بود. برای مثال هزینه بلیط در ایرلاین‌های ترکی در مقایسه با ایرلاین‌های ایرانی بیشتر است. به طور کلی میانگین قیمت بلیط تهران استانبول از حدود 13 میلیون تومان آغاز شده و تا 50 میلیون تومان متغیر خواهد بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار