| کد مطلب: ۱۰۷۲۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

از کدام سایت بلیط هواپیما ارزان بخریم؟

از کدام سایت بلیط هواپیما ارزان بخریم؟

احتمالا بارها شده که بخواهید سفر کنید ولی برای تهیه بلیط هواپیما دچار سردرگمی شوید؛ زیرا شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت دارند و این موضوع، خرید را برای گردشگران سخت می‌کند. در چنین مواقعی بهترین راهکار این است که ویژگی شرکت‌های مختلف را بررسی کنید و با توجه اطلاعاتی که به‌دست آوردید، انتخاب عاقلانه‌ای داشته باشید. ما نیز در ادامه این مقاله لیستی از مهم‌ترین مشخصات پلتفرم‌های معتبر آنلاین را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا به سادگی بلیط پرواز خود را تهیه کنید.

یک سایت معتبر خرید بلیط هواپیما چه ویژگی‌هایی دارد؟

هر مجموعه معتبری که انواع بلیط پرواز را به مسافران ارائه می‌دهد، چند ویژگی شاخص دارد که عبارت‌ است از:

دارای نماد الکترونیکی است

اولین و مهم‌ترین معیاری که با توجه به آن می‌توانید به اعتبار یک سایت پی ببرید، نماد الکترونیکی است؛ پس در قدم اول این موضوع را بررسی کنید. وجود این نماد به این معنی است که افراد در حال خرید از شرکتی قانونی هستند و حتی اگر مشکلی برای‌شان ایجاد شود، مجموعه موردنظر پاسخگوی آن‌ها خواهد بود.

پشتیبانی عالی دارد

پلتفرم‌هایی که انواع بلیط پرواز را به مسافران ارائه می‌کنند، باید پشتیبانی عالی هم داشته باشند. اغلب شرکت‌های معتبر، یک تیم حرفه‌ای برای این کار قرار داده‌اند که در 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی سوالات مختلف افراد هستند.

به‌‌خاطر داشته باشید که گروه‌های پشتیبانی باید از مهارت کافی برای این انجام کار برخوردار باشند؛ برای مثال لحن مناسب، ارائه راهکارهای حرفه‌ای، ارتباط عمومی بالا و غیره از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها است.

قیمت‌های مناسبی دارد

وقتی قیمت آژانس‌های هواپیمایی مختلف را بررسی می‌کنید، متوجه می‌شوید که قیمت‌های آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. حال در این موقعیت، شرکتی معتبر است که قیمتی منصفانه برای بلیط ‌های خود در نظر گرفته باشد؛ البته گاهی هزینه بالاتر بلیط به‌دلیل خدمات بیشتری است که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

در صورت بروز مشکل بلیط را برای مسافر کنسل می‌کند

گاهی وقت‌ها مشکلاتی ایجاد می‌شود که مسافر مجبور است برنامه پرواز را تغییر دهد یا به‌صورت کلی بلیط هواپیما خود را کنسل کند. شرکت‌های معتبر در موقعیت‌های این چنینی، با مشتریان همکاری می‌کنند و بعد از لغو کردن بلیط، هزینه را نیز برای آن‌ها برگشت می‌زنند.

پیشنهاد می‌کنیم هنگام بررسی سایت‌های مختلف، این ویژگی را نیز چک کنید تا در صورت بروز مشکلات گوناگون، از جهت استرداد بلیط خود مطمئن باشید.

 

پرداخت امن و راحتی دارد

یکی دیگر از مشخصات اصلی مجموعه‌های گردشگری مطمئن این است که درگاه اینترنتی مطمئنی برای پرداخت هزینه‌های بلیط فراهم کرده‌اند. متاسفانه بسیاری از افراد کلاهبردار از پول و اطلاعات بانکی مسافران مختلف سوءاستفاده می‌کنند؛ به همین دلیل هر سایتی برای خرید بلیط مناسب نیست.

سایتشان همیشه بروز است

پلتفرم‌های آنلاین موظف‌اند بروزترین قیمت‌ها را در اختیار مشتریان قرار دهند؛ از طرفی سایت آن‌ها از نظر ظاهری نیز باید زیبا باشد تا مخاطب را به خود جذب کند.

چرا از فلای تودی خرید کنیم؟

از میان آژانس‌های هواپیمایی که فعالیت می‌کنند، فلای تودی یکی از بهترین‌ها است؛ زیرا این شرکت از تمام ویژگی‌هایی که در قسمت قبل نام بردیم، برخوردار است. حال در ادامه مزایای استفاده از خدمات از این مجموعه را نام می‌بریم.

پوشش 900 خط هواپیمایی

فلای تودی دارای 900 خطوط هواپیمایی مختلف است. شما به‌راحتی و در کمترین سرعت می‌توانید برای سفرهای داخلی یا خارجی خود از ایرلاین‌های این مجموعه بلیط تهیه کنید.

خدمات مربوط به رزرو هتل

برنامه‌ریزی سفر، زمانی ساده‌تر می‌شود که از قبل هتلی مناسب هم رزرو کرده باشید؛ حال فلای تودی این کار را نیز برعهده گرفته تا مسافران بدون دغدغه، سفر خود را آغاز کنند.

قیمت‌هایی بسیار ارزان

اگر هزینه بلیط‌ های این مجموعه گردشگری را با شرکت‌های دیگر مقایسه کنید، متوجه قیمت‌های رقابتی و بسیار مقرون‌به‌صرفه‌اش می‌شوید. در واقع فلای تودی تلاش کرده مسافرین با پرداخت کمترین پول، بهترین سفرها را تجربه کنند.

استرداد بلیط

فرقی نمی‌کند در چه شرایطی باشید؛ درهرحال به راحتی می‌توانید بلیط خود را کنسل کنید و بعد ازپرداخت جریمه ایرلاین‌ها، باقی پول خود را از فلای تودی پس بگیرید.

بلیط ارزان‌تر برای افراد زیر 12 سال

این آژانس هواپیمایی بلیط افراد زیر 12 سال را، 50 تا 75 درصد پایین‌تر از هزینه اصلی حساب می‌کند. (قیمت بلیط نوزادان زیر 2 سال تنها 10 درصد از کل هزینه بزرگسالان است)

مزیت خرید بلیط به‌صورت اینترنتی چیست؟

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به دلیل مشکلات خریدهای اینترنتی، بلیط پرواز خود را به‌صورت حضوری تهیه کنند؛ در حالی که مزیت‌های خرید آنلاین بسیار بیشتر است. در ادامه این مزایا را بررسی می‌کنیم.

همیشه در دسترس

خرید بلیط به‌صورت آنلاین هیچ دردسر و زحمتی ندارد؛ زیرا برای انجام این کار تنها به خط اینترنت و کارت بانکی خود نیاز دارید. حتی شما می‌توانید از خانه و در ساعات مختلف نیز بلیط موردنظرتان را تهیه کنید.

استرداد آسان‌تر

بسیاری از آژانس‌هایی که خدمات حضوری دارند، بلیط ‌های فروخته شده را پس نمی‌گیرند؛ در حالی که این مشکل در رابطه با اغلب شرکت‌های اینترنتی وجود ندارد. همان‌طور که پیش از این گفتیم؛ اکثر این پلتفرم‌ها شرایط استرداد را برای مسافران فراهم کرده‌اند تا درصورت نیاز، پرواز خود را لغو کنند.

صرفه‌جویی در زمان

خرید حضوری بلیط برابر است با اتلاف وقت زیاد؛ در حالی که خرید اینترنتی می‌تواند شما را از تردد در خیابان‌های شلوغ و ترافیک‌های سرسام‌آور شهر نجات ‌دهد.

حق انتخاب بیشتر

یکی دیگر از مزایای عالی خرید اینترنتی بلیط، این است که به مسافران حق انتخاب بیشتری می‌دهد. عموما در خریدهای حضوری زمان کافی برای بررسی‌ شرکت‌های بیشتر را ندارید؛ اما با کمی گشت‌وگذار در وب به راحتی می‌توانید شرایط ایرلاین‌های مختلف چک کنید و با مقایسه قیمت‌ پروازهای چارتری و سیستمی آن‌ها، در نهایت بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

خرید بلیط‌ ارزان از فلای تودی

شما می‌توانید همین حالا ارزان‌ترین بلیط هواپیما را در سریع‌ترین زمان از فلای تودی خریداری کنید. به‌خاطر داشته باشید، پشتیبانان این شرکت در 24 ساعت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به شما هستند؛ پس با خیالی آسوده برای خرید بلیط اقدام کنید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار