| کد مطلب: ۱۰۷۶۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد

کریم انصاری‌فرد: قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارم

کریم انصاری‌فرد با بیان این که همه بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا آرزوی چندین ساله موفقیت در جام ملت‌هاست محقق شود، گفت: شاید یکسری دلخوری‌ها و انتقادات نسبت به تیم ملی باشد که کادر فنی و بازیکنان آن را به دیده منت می‌گذارند اما وقتی کار به جایی برسد که فقط بخواهند تیم ملی را تخریب کنند شرایط سخت می‌شود و شاید این موضوع ما را هم دلسرد کند.

کریم انصاری‌فرد: قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارم

   مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط خود در تیم اومانیای قبرس و اینکه آیا از این شرایط راضی است یا خیر؟ اظهار کرد: ابتدا جا دارد پیروزی با ارزش تیم ملی نوجوانان را مقابل برزیل تبریک جانانه بگویم و امیدوارم بتوانند این روند را ادامه بدهند. به آقای عبدی و بازیکنان با غیرت ایران که با امکانات نابرابر توانستند به این پیروزی بزرگ برسند تبریک و خدا قوت می‌گویم و امیدوارم باز هم شاهد این موفقیت‌ها باشیم. بازیکنان تیم ملی نوجوانان در ابتدای راه هستند و قطعا با توانمندی بالایی که دارند می‌توانند این مسیر را با موفقیت هر چه بیش‌تر ادامه بدهند.

این مهاجم آمونیای قبرس، ادامه داد: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی دارم. ما بعد از این که سال گذشته در لیگ قبرس قهرمان شدیم، امسال از اول فصل در بازی‌های اروپایی بودیم اما در آخرین بازی پلی‌آف متاسفانه بعد از اخراجی که داشتیم ۱۰ نفره شدیم و باختیم و بازی‌های اروپایی را برای این فصل از دست دادیم اما الان شرایط تیم‌مان خیلی خوب است و در بالای جدولیم و با ۴ اختلاف امتیاز با صدر در کورس قهرمانی هستیم و یکی از مدعیان لیگ قبرس به شمار می‌رویم.

انصاری فرد افزود: شرایط من هم خیلی خوب است. در تمام بازی‌ها به میدان رفتم و با گل یا پاس گل توانستم مثمرثمر باشم. همیشه سعی‌ام بر این بوده که وظیفه تیمی‌ام را به بهترین شکل انجام دهم و خدا را شکر شرایطم تا به الان خیلی خوب بوده است.

او در پاسخ به این سوال که در چند سال اخیر چند مرتبه صحبت از بازگشتش به فوتبال ایران شده و این که آیا هم‌چنان این پیشنهادات از ایران به دستت می‌رسد یا خیر؟ گفت: بله بحث بازگشت من به فوتبال ایران همیشه بوده است. نمی‌خواهم اسمی از تیمی ببرم اما همواره در فصل نقل و انتقالات پیشنهاداتی از ایران داشتم و باشگاه‌ها به من لطف داشته‌اند اما فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارم. در حال حاضر نیز با باشگاه خودم قرارداد دارم و فکر نمی‌کنم به این زودی بازگشت من به فوتبال ایران اتفاق بیفتد.

انصاری‌فرد در ادامه گفت‌وگو با ایسنا، درباره فرصت تقریبا دو ماهه تا شروع جام ملت‌های آسیا و این که با سه دوره حضور در جام ملت‌ها به عنوان یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در این مسابقات، شرایط تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: به نظر من شرایط تیم ملی در حال حاضر شرایط خوبی است، البته می‌توانست خیلی بهتر از این باشد و بازی‌های دوستانه بهتری داشته باشیم اما فکر می‌کنم در اردوهای اخیر بازی‌هایی که داشتیم در جام ملت‌های آسیا به دردمان می‌خورد چرا که با تیم‌های آسیایی مثل قطر، ازبکستان و حتی اردن بازی کردیم که قطعا از تیم‌های گردن‌کلفت آسیا هستند. جام ملت‌های آسیا با جام جهانی تفاوت دارد چرا که تیم‌ها از آسیا می‌آیند و با توجه به تجربه‌ای که دارم بهتر است با تیم‌های قدرتمند آسیا بازی کنیم تا شرایط‌مان را محک بزنیم. خدا را شکر در این چند وقت بازی‌های خوبی داشتیم و تیم ملی هم خیلی خوب بازی کرد و نتایج خیلی خوبی را کسب کرد. بدون اغراق بگویم در این چند سالی که در تیم ملی بودم یکی از همدل‌ترین تیم‌های تاریخ را داریم چرا که هم جو صمیمانه‌ای بین بازیکنان است و هم ارتباط خوبی بین بازیکنان و کادر مدیریتی و فنی وجود دارد و نتایج تیم ملی در بازی‌های دوستانه و تورنمنت‌ها نیز نشان دهنده این موضوع است.

این مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، ادامه داد: در فاصله ۴۰ یا ۵۰ روز مانده به جام ملت‌ها خواهشم مثل همه بچه‌ها این است برای حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا همه همدل شویم. شاید برخی دلخوری‌ها باشد، یک جاهایی کم و کاستی‌هایی باشد و یک سری جاها آن چیزی که می‌خواهیم نباشد اما برای جام ملت‌ها اهالی ورزش، فوتبال و همه مردم همان‌طور که در این چند سال کنار تیم ملی بودند، در کنار تیم باشند. در این چند سال فقط یکی دو بار این اتفاق نیفتاد و دود آن به چشم تیم ملی رفت. فکر کنم خیلی بهتر باشد همه کنار هم باشیم و همه از تیم ملی از روز اول یا حتی الان طوری حمایت کنند تا این انرژی و حس را به بازیکنان القا کنند که تیم ملی فقط برای موفقیت به جام ملت‌ها می‌رود.‌

وی افزود: مطمئنم همه بازیکنان تمام سعی و تلاش‌شان را می‌کنند تا این امر محقق شود چرا که آرزوی چندین ساله ورزش و فوتبال ماست که این موفقیت در جام ملت‌ها به‌دست بیاید. شاید یکسری دلخوری‌ها و انتقادات نسبت به تیم ملی باشد که قطعا این انتقادات سر جای خودش است و هر کس که درست انتقاد کند، قطعا چه کادر فنی و مدیریتی و چه بازیکنان آن را به دیده منت می‌گذارند و سعی می کنند کار، رفتار و بازی کردن‌شان را تصحیح کنند؛ اما وقتی کار به جایی برسد که فقط بخواهند تیم ملی را تخریب کنند شرایط سخت می‌شود و شاید این موضوع ما را هم دلسرد کند. اگر همه کنار هم باشیم و تیم ملی حمایت شود قول می‌دهم این دوره یک اتفاق تاریخی رخ بدهد و این‌اتفاق دور از دسترس نیست. شاید بعضی تورنمنت‌ها و مسابقاتی که تیم ملی در این چند سال رفته با همدلی نتایج بهتری کسب شده اما هر زمان خلاف بوده، آن‌طور که باید نتیجه به‌دست نیامده است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار