| کد مطلب: ۱۰۳۰۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد

خبـــر

تبریک برای صعود به جام‌جهانی
آیت‌ا... سیدحسن خمینی با انتشار تصویری از گل تیم‌ملی فوتبال مقابل عراق در مسابقه پنجشنبه، در واکنش به صعود تیم‌ملی فوتبال ایران به جام‌جهانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «صعود مقتدرانه تیم‌ملی فوتبال به بازی‌های جام‌جهانی قطر بر همه دوستان مبارک باد! باید به همه دست‌اندرکاران، مربی خوب تیم که بی‌هیچ ادعا کاری بسیار بزرگ را رقم زد و بازیکنان خوب تیم‌ملی تبریک گفت این آغاز راه است… باید برای قرارگرفتن در «سیدهای بهتر» همه تلاش را مصروف کنیم. در این روزهای سختی، شادی صعود به جام‌جهانی بهترین ارمغان بود.»
جلسه نمایندگان با رئیس‌جمهور
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: هفتمین جلسه نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور با حضور مجمع نمایندگان استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و لرستان برگزار شد. سید محمد حسینی درباره دیدار این هفته نمایندگان با رئیس‌جمهور افزود: هفتمین جلسه نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور با حضور مجمع نمایندگان استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و لرستان در فضایی صمیمی برگزار شد؛ در این جلسه علاوه بر نمایندگان، استانداران این ۳ استان، معاون اجرایی و رئیس دفتر رئیس‌جمهور حضور داشتند. وی در رابطه با درخواست‌های نمایندگان در نشست با رئیس‌جمهور اظهار کرد: مباحث متنوع و مهمی از سوی نمایندگان مطرح شد از جمله ضرورت کاهش نرخ بیکاری با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، مشکل کمبود آب شرب و کشاورزی، لزوم مدیریت آب و رعایت حقابه‌ها که مسئله غالب استان‌های کشور است.
حضور بر مزار میرزا کوچک خان
رئیس‌جمهور با حضور برسر مزار میرزا کوچک‌خان جنگلی با قرائت فاتحه به مقام شامخ این مبارز شهید ادای احترام کرد. حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی هنگام حضو در گلزار شهدای رشت و مزار سردارجنگل، با گرامیداشت رشادت‌ها و مبارزات مجاهدانه میرزا کوچک‌خان در مقابل استبداد داخلی و استعمار خارجی گفت: باید رشادت‌، مبارزات و مجاهدت‌های شخصیت‌هایی مانند میرزا کوچک‌خان جنگلی به نسل جوان و آینده به خوبی شناسانده شود.
موضوع توافق موقت ساختگی است
کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: طرح بحث توافق موقت، تصنعی و ساختگی است زیرا می‌خواهند حقوق ملت ایران را به عنوان امتیاز به جمهوری اسلامی بفروشند اما جمهوری اسلامی چنانچه بارها اعلام کرده زیر بار چنین نمایشی نخواهد رفت. محمد قادری درباره کارشکنی دولت‌های غربی در راستی‌آزمایی و تضمین در مذاکرات گفت: طرف غربی از ابتدای شکل‌گیری فرآیند جدید مذاکرات در وین، میان ایران و ۱+۴ همه تلاش خود را برای اینکه مسیر مذاکرات به سمت مذاکره منطقی، اصولی و معطوف به یک توافق خوب پیش نرود، انجام داد. این موضوع که آنها عامل پدید آمدن شرایط فعلی برای برجام هستند کاملا روشن است.
درخواست ایران از سازمان ملل
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی با ارسال پیامی به گرونبرگ نماینده ویژه دبیرکل در امور یمن، کشتار مردم بی‌دفاع یمن و ‌بمباران‌های گسترده شهرها، اماکن غیر نظامی و زیر ساخت‌های یمن توسط ائتلاف ضد مردم یمن را محکوم کرد. در‌بخشی از این پیام، ضمن انتظار محکوم کردن این اقدامات سبوعانه و مخالف حقوق شناخته شده بین‌الملل، از سازمان ملل متحد و همه ارگان‌های انساندوستانه بین‌المللی، خواسته شده تا اقدامات عاجل‌جهت توقف این جنایات ضد انسانی به‌عمل آورند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار