| کد مطلب: ۱۰۲۲۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد

اخـــبار کوتاه

پیام فرمانده معظم کل قوا
در پی بازگشت
ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی
حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای با تبریک بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از مأموریت تاریخ‌سازِ دریانوردیِ پهنه‌ اقیانوس اطلس، از فرمانده و یکایک کارکنان آن قدردانی کردند. متن پیام فرمانده معظم کل قوا که به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش ایران ابلاغ شد، به این شرح است: بسمه تعالی؛ بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مأموریت خطیر دریانوردی پهنه‌ اقیانوس اطلس را که برای اولین بار در تاریخ دریانوردی کشور انجام شده است، تبریک می‌گویم. امروز بحمدا... ارتش جمهوری اسلامی ایران با کارکنان بصیر، غیور و خستگی‌ناپذیر خود در صحنه حاضر است و آماده‌ مجاهدت در راستای اهداف بلند انقلاب شکوهمند اسلامی می‌باشد. این توانمندی‌ها را حفظ کنید و ارتقا دهید. مراتب تشکر و قدردانی اینجانب را به فرمانده و یکایک کارکنان عزیز ناوگروه و دست‌اندرکاران برسانید.
احمد وحیدی
رئیس شورای امنیت کشور
رئیس جمهور در اجرای اصل یکصد و هفتاد و شش قانون اساسی، با صدور حکمی احمد وحیدی وزیر کشور را به عنوان «رئیس شورای امنیت کشور» منصوب کرد. در حکم سید ابراهیم رئیسی آمده است: در اجرای اصل یکصد و هفتاد و شش قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به منظور انجام شایسته وظایف و ماموریت‌های شورای امنیت کشور به موجب این حکم جناب‌عالی را با کلیه اختیارات به عنوان «رئیس شورای امنیت کشور» منصوب می‌نمایم..
محکومیت وب‌سایت آپارات
مدیر عامل وب سایت «آپارات»، به اتهام نشر و پخش آثار متعلق به سازمان صداوسیما در فضای مجازی محکوم شد. روابط عمومی سازمان صداوسیما اعلام کرد: «وب سایت «آپارات» مدت‌ها به بهانه کاربر محور بودن، به پخش محتوای متعلق به سازمان اقدام کرده بود و ضمن ضایع کردن حقوق سازمان و بیت المال، بخش عمده‌ای از درآمدش را از طریق نقض حق پخش محتوای متعلق به سازمان تأمین می‌کرد. این امر تبعات بسیار گسترده و ضرر و زیان جبران ناپذیری از لحاظ مادی و معنوی برای سازمان دربرداشت و موجب تضعیف جایگاه رسانه ملی شد. از این رو با پیگیری اداره کل مالکیت فکری و حقوق بین الملل سازمان و ارائه مدارک و مستندات متقن، محمدجواد شکوری مقدم، مدیر وب سایت اینترنتی «آپارات»، مجرم شناخته و به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.
مجلس
آماده اصلاح قانون انتخابات
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: مجلس در حوزه انتخابات آماده همکاری با دولت است و دولت جدید می‌تواند لایحه مورد نظر خودش را در این باره به مجلس ارائه دهد. محمدصالح جوکار، درباره آخرین وضعیت اصلاح قانون انتخابات در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اظهار داشت: ما به دنبال آن هستیم که قانونی در زمینه انتخابات وضع شود که پاسخگوی همه نیازهای ما در این حوزه باشد و ایرادات قوانین گذشته هم باید برطرف شود. وی بیان کرد: قانون انتخابات باید جامع باشد، به گونه‌ای که همه مسائل مربوط به انتخابات از جمله مسأله تبلیغات انتخاباتی را به صورت شفاف تعریف و مشخص کند. نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیچ گونه ابهام و شبهه‌ای نباید در قانون انتخابات وجود داشته باشد و باید همه مسائل مرتبط با حوزه انتخابات شفاف باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار