| کد مطلب: ۱۰۱۸۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد

هم آب هست، هم هوا و هم اینترنت باسرعت؛ غر نزنید

ندا حائری

اخبار امروز را درحالی پیگیری می‌کنیم که اووووههه چه سرعتی!! وای چقدر سرعتش بالاست. حالا انقدرم نمی‌خواد سریع و فوری باشید، ما به همین سرعت‌های کنونی هم رضایت می‌دیم. بله درسته! شما کاملا درست می‌فرمایید. بنده هم مثل بقیه تصدیق می‌کنم که ما خیلی هم از سرعت واکسیناسیون راضی هستیم و کلا شهر راضی، مافیا راضی، دمپایی ابری خیس تو کله‌ هرچی ناراضی!
تازه نه‌تنها سرعت خیلی رضایت‌بخشه که حتی همه‌چیز هم هست و ما هم آب داریم، هم برق داریم، هم هیچ‌جا خشک نشده، هم گرد و خاک و ریزگرد توی آسمون هیچ‌جا پیدا نمی‌شه. فقط لطفا یه‌لحظه اون سه‌لول رو بگیر اون طرف، گلنگدنش اذیت می‌کنه. جان؟! بابا من که چیزی نمی‌گم! اینا همه‌ش اخبار فضاییه! شما اسم ستون‌رو ببین! اینا همه‌ش اخبار مریخ و مشتری و اورانوسه. وگرنه که روی زمین صلح و صفا و صمیمیت برقراره و هیچکس توی صف آب، برق، نان، مرغ، پای‌مرغ و حتی تخم‌مرغ واینستاده و کلا خدا‌رو شکر که ما این گوشه‌ جغرافیایی زندگی می‌گذرونیم و هر روز علاوه بر سوژه، هیجان‌های جدید به زندگی‌مون اضافه می‌شه. فقط اگه می‌شه با شقیقه‌م کاری نداشته باشید، اون یه‌کم حساسه، همون پای راست بهترین گزینه‌ست.
از طرف دیگه یه کارگردان نامی و مطرح ایرانی در عرصه‌ بین‌المللی بلند شده توی این وضعیت، رفته کشور خارجی و دیگه خارجی‌ها هم چون خیلی مهمون‌نوازن گفتن این با هزار بدبختی پول عوارض خروج از کشور‌رو جور کرده و تا اینجا اومده یه جایزه بهش بدیم دست خالی برنگرده. خلاصه این‌طرف و اون‌طرف رو گشتن و دیدن یه جایزه‌ بزرگ ته‌انبار مونده که قد هیچ‌کس نشده و به خاطر همین برداشتن دادن به این کارگردان مطرح که سر صف جلوی دوستاش خجالت‌زده نشه و بره برای مظلوم‌نمایی. کلا که نوش‌جونش ما که بخیل نیستیم! کاش بیشتر جایزه بگیره ویترین مغازه‌شو پر کنه. فقط یه سوال برام پیش اومده، از این جایزه بزرگا، مدیومش رو ندارید؟! جنسش خوب باشه فقط. فکر کنید برا خانواده‌ خودتون می‌خواین ببرید. برا مریض بدحال می‌خوام به خدا.
حالا اول بحث راجع به سرعت‌ گفتیم شما ببین سرعت اینترنت این روزا چقدر بالاست! اصلا آدم کیف می‌کنه. یه عکس می‌خوای باز کنی حداقل باید سی و چهار دقیقه منتظر بمونی شاید دلش خواست و یه‌گوشه از عکس رو به صورت تار بهت نشون داد. اصلا انقدر داره خوش می‌گذره با این سرعتا که آدم یاد پاییز چندسال پیش میفته که یهو آب باریکه قطع شد و کسی نفهمید چی شد و چی نشد، فقط یهو به خودمون اومدیم و دیدیم رشد جمعیت منفی شده و خود جمعیت یهو خیلی کمتر شده. بعد این وسط دغدغه‌ وزیر مربوطه چی بوده و هست؟! اینکه تیمش چه تیمی‌رو برده و کجا باخته و داره شاخ و شونه می‌کشه واسه هوادارای تیم رقیب! یعنی می‌گم مسئولیت‌پذیری و شخصیت و وجدان و صد‌البته شعور از بالا تا پایین این گربه‌ی سیاه و خاکی و خشک موج میزنه و لازمه که بازهم خدا ‌رو شکر کنیم که به مسئولین محترم محیط‌زیست همه‌ تمرکزشون روی مدل نشستن‌شون بوده و هست و حالا یه‌رودخونه‌ کارون هم اون وسط مسطا خشک میشه خیلی هم مهم نیست. یخ‌های قطبی‌ با اون عظمت آب می‌شن کارون که دیگه تُک دمپایی ابری خیس اونم نیست. ول کنید بابا! انقدر حرص نخورید! عکسای دونفره‌تون با آقای کارگردان رو آماده کنید برای تبریک. دیر می‌شه‌ها!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار