| کد مطلب: ۱۰۰۸۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد

خــــبر کوتــــاه

پيام بايدن به زبان فارسي

صفحه توئيتر فارسي وزارت امور خارجه آمريکا پيامي از رئيس‌جمهور اين کشور را به خط نستعليق منتشر کرد. وزارت امور خارجه آمريکا در صفحه فارسي توييترش پيامي از جو بايدن رئيس‌جمهور آمريکا را با خط نستعليق منتشر کرد که مطرح مي‌کند: آمريکا بازگشته است. ديپلماسي به کانون سياست خارجي ما بازگشته است. پيش از اين نيز صفحه توييتر فارسي وزارت امور خارجه آمريکا، اظهارات آنتوني بلينکن وزير امور خارجه آمريکا را با خط نستعليق منتشر کرده بود.

ايران از برجام خارج نشده

نماينده دائم ايران در سازمان ملل متحد گفت: جمهوري اسلامي ايران از برجام خارج نشده که حالا بخواهد به آن بازگردد و کاهش تعهدات تهران در قبال اين توافق، در چارچوب ماده 36 آن است. مجيد تخت‌روانچي افزود: چطور از ايران که در برجام هست، انتظار مي‌رود گام اول را بردارد. تخت‌روانچي در ادامه گفت: براساس ماده 36، وقتي يکي از اعضاي برجام مرتکب نقض آشکار و شديد مي‌شود، اين اختيار به ايران داده مي‌شود که به‌طورکلي و يا برخي از تعهداتش را انجام ندهد و ما گزينه دوم را انتخاب کرديم.

هدف مجلس هدايت دولت است

رئيس مجلس با اشاره به اصلاحات صورت‌گرفته در لايحه بودجه 1400 گفت: هدف مجلس، هدايت دولت به سمت مطلوب براي تامين منافع مردم است. محمدباقر قاليباف در صفحه شخصي خود در توئيتر نوشت: «دولت 7 اصلاح مورد تاکيد مجلس را در اصلاحيه بودجه مدنظر قرار داد. رانت‌ ارز4200 حذف شد؛ کسري بودجه کاهش پيدا کرد و برداشت از منابع صندوق توسعه محدود شد. اميدوارم کميسيون تلفيق در تعامل با دولت اصلاحات بيشتر را دنبال کند. هدف مجلس، هدايت دولت به سمت مطلوب براي تامين منافع مردم است.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار