| کد مطلب: ۱۰۵۶۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

حاجی‌بابایی، عضو کمسیون برنامه و بودجه:

اراده کنم یک هفته‌ای وزیر آموزش و پرورش می‌شوم ؛ خودم نمی‌خواهم / اکثر معلمان و نماینده‌ها از من حمایت می‌کنند

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: اراده کنم سر یک هفته وزیر آموزش و پرورش می‌شوم، اما خودم جلو نمی‌روم، اکثریت نماینده‌ها و کل معلمان هم حامی بنده هستند

اراده کنم یک هفته‌ای وزیر آموزش و پرورش می‌شوم ؛ خودم نمی‌خواهم / اکثر معلمان و نماینده‌ها از من حمایت می‌کنند

آرمان‌ملی‌آنلاین ایسنا نوشت،حمیدرضا حاجی بابایی، یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: اراده کنم سر یک هفته وزیر آموزش و پرورش می‌شوم، اما خودم جلو نمی‌روم، اکثریت نماینده‌ها و کل معلمان هم حامی بنده هستند.

 بخش هایی از اظهارات حاجی بابایی را در ادامه می خوانید:

به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، بر فرض یک جا برجی ۱۰۰ واحدی ساخته می‌شود و ۱۰۰ نفر هم ثبت نام می‌کنند، ۸۰ متر خانه با حداقل متری ۱۰ میلیون تومان، می‌شود ۸۰۰ میلیون تومان، چه کسی می‌تواند این مبلغ را پرداخت کند؟

نماینده باید ماشین امن داشته باشد، اما روند آن در کشور بد است. مردم حساسیت خاصی نسبت به نمایندگان دارند. زمانی قرار شد خودرو‌هایی را برای رفت و آمد نماینده‌ها در ساختمان مجلس بگذارند، اما بعد از بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیدند که هزینه بالایی برای دارد.

اراده کنم سر یک هفته وزیر آموزش و پرورش می‌شوم، اما خودم جلو نمی‌روم، اکثریت نماینده‌ها و کل معلمان هم حامی بنده هستند، اما با خودم فکر می‌کنم شش دوره نمایندگی برندی در دستانم است و علاوه بر ریاست کیمسیون برنامه و بودجه، حضور در شورای هماهنگی اقتصادی دولت، همه وزار با من رفیق هستند، همه استانداران با من رفافت دارند، همه بخش خصوصی احترام خاصی برایم قائل هستند، هر جا ورود کنم کار انجام می‌پذیرد، می‌گویم این خرج را مردم همدان کردند بنابراین اگر نماینده شان نباشم خیلی ظلم کرده ام.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار