نتایج جستجو : جبهه اصلاحات

  • عضو جبهه اصلاحات به انتشار یک فایل صوتی منتسب به سید محمد خاتمی در فضای مجازی واکنش نشان داد.

  • آرمان ملی- حمید شجاعی: شاید بسیاری از اصولگرایان و کسانی‌که داعیه‌دار عملکرد مطلوب و بی‌عیب و نقص در امور کشور هستند به‌واقع باور نمی‌کردند که اتفاقی مثل ماجرای حوزه علمیه ازگل جنبه واقعیت به خود بگیرد و چهره‌ای که این ماجرا به وی منتسب می‌شود نیز آن را تایید کند.

  • دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: قالیباف به درد اجرا می‌خورد و رئیسی به درد اینکه در مجلس سخنرانی کند. شاید تدبیر این بوده که این دو نفر رئیس دو قوه مملکت شوند، در این شرایط قالیباف را اجرایی می‌گذاشتید و رییسی را اسپیکر، که بالاخره کار مناسب کنند.

  • آرمان ملی- سهیل ثابت: یکی از معدود افرادی که در صحنه سیاست و دیپلماسی کشور همواره درخشیده و مورد تفقد بزرگان بوده دکتر محمدجواد ظریف است. دیپلماتی برجسته، هوشمند، متعهد و پایبند به نظام و از همه مهم‌تر پایبند به اخلاق.

  • آرمان ملی– مطهره شفیعی: اعتدال و میانه‌روی مهمترین رکن سیاست‌ورزی است که تقویت وحدت در جامعه باید به آن توجه شود. آیت‌ا... هاشمی را باید نماد این میانه‌روی دانست چنانکه چپ و راست قدیم و اصلاح‌طلب و اصولگرای فعلی امروز خاطرات زیادی از ثمرات میانه‌روی آیت‌ا... در ذهن دارند. طبیعی است که فرزندان آیت‌ا... هم چنین مشی و منشی را از پدر بیاموزند و در راستای آن حرکت کنند، مانند محسن هاشمی فرزند ارشد آیت‌ا... که هیچگاه خود را درگیر چالش‌های سیاسی نکرد و در قامت یک سیاستمدار میانه‌رو به فعالیت…

  • آرمان ملی- حمید شجاعی: ‌«تخریب تخطئه؛ هجمه» این روند مشترک عملکردی تندروها و دلواپسان نسبت به چهره‌‌های تاثیرگذار در جامعه است که از این طریق چهره‌های سیاسی میانه‌رو که بر مدار عقلانیت پیش می‌روند تا به هر نحو ممکن از صحنه خارج کنند.

  • محسن هاشمی در تحلیل انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: اصولگرایان تندرو از نتیجه انتخابات راضی هستند چرا که سعی بر این داشتند که مشارکت پایین باشد.

  • آرمان ملی – یاسمین طالقانی: نحوه مواجهه اصولگرایان با خاتمی قابل تامل است؛ آنها حتی از رای ندادن او هراس دارند و هر روز مطالبی در تخریب او منتشر می‌کنند.

  • محمد خاتمی از چهره‌های صاحب‌نام دارای پایگاه اجتماعی‌، اهل تفکر در میان آکادمیسین‌ها، هنرشناس میان هنرمندان و یکی از چهره‌های روحانی صاحب‌نام با تباری از پیوستگی‌های نسبی و سببی با چهره‌های بنام تاریخ معاصر است. از این رو او را نمی‌توان نادیده انگاشت. خاتمی به عنوان رهبر اصلاحات، خواسته یا ناخواسته‌، پیوسته به اصلاحات شناخته می‌شود. از این رو او را نمی‌توان نه حذف کرد نه اینکه او می‌تواند خود را از جریان‌های سیاسی دور بدارد.

    مهدی مطهرنیا
  • آرمان ملی – احسان اسقایی: جریان اصلاحات نه اهل تحریم انتخابات است و نه اهل ریختن طرح برای ضربه زدن به نظام! در این دوره از انتخابات نیز عملا اصلاح طلبان را به صحنه کنش سیاسی راه نداند و مساله عدم تایید صلاحیت‌ها حتی موجب شد، اصلاح‌طلبان اعلام کننده چون نامزدی ندارند در انتخابات حاضر نخواهند شد.