| کد مطلب: ۱۰۵۶۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد

ببینید | اقدام جنجالی و تحریک آمیز کابینه نتانیاهو

رژیم صهیونیستی، نشست هفتگی خود برای تصویب پروژه‌های یهودی‌سازی در فلسطین را روز یکشنبه در تونلی زیر مسجد الاقصی برگزار کرد. این اقدام صهیونیست ها، با واکنش احزاب و گروه های فلسطینی رو به رو شد.

ببینید | اقدام جنجالی و تحریک آمیز کابینه نتانیاهو

آرمان ملی آنلاین - چند ساعت پس از حمله یکی از وزرای رژیم صهیونیستی به صحن مسجد الاقصی، اعضای دولت این رژیم در تونلی زیر مسجدالاقصی دیدار کردند.

بنیامین نتانیاهو در پنجاه و ششمین سالگرد اشغال کامل شهر قدس جلسه کابینه را دراین محل تشکیل داد. این دومین بار است که این اقدام اهانت‌آمیز صورت می گیرد و یک بار نیز در سال 2017 نشست خود را در تونل های زیر مسجدالاقصی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، قرار است که دولت اشغالگر در نشست خود طرحی سه ساله با هزینه 95 میلیون شیکل را برای تشویق شهرک نشینان به «اقامت و اسکان» در شهر قدس اشغالی به تصویب برساند. نتانیاهو در این دیدار درباره وضعیت دولت خود که به دلیل طرح اصلاح سیستم قضایی با اعتراضات داخلی گسترده مواجه است، گفت که باید به ساختار فعلی خود «به خاطر امنیت اسرائیل و وحدت قدس» ادامه دهد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن محکوم کردن این اقدام، تاکید کرد: مردم فلسطین، مسجد الاقصی را تنها نخواهند گذاشت و ورود بن گویر با همراهی گروهی از شهرک نشینان را «وحشیانه» توصیف کرد و این اقدامات تلاشی برای جعل هویت قدس اشغالی است و تجاوزی آشکار علیه مردم فلسطین و ملت عربی و اسلامی است.

 

 

 

حجم ویدیو: ۲.۳۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۲۳ دانلود ویدیو

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار