| کد مطلب: ۱۰۵۶۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد

جزییات آتش‌سوزی مهیب در میدان رازی تهران / آمار مصدومان اعلام شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده انبار لوازم موتورسیکلت در میدان رازی خبر داد.

جزییات آتش‌سوزی مهیب در میدان رازی تهران / آمار مصدومان اعلام شد

آرمان‌ملی‌آنلاین ایسنا نوشت: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران بااشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک انبار بزرگ لوازم یدکی موتور سیکلت در محدوده خیابان مولوی گفت: با گذشت حدود دو ساعت اکنون بخش زیادی از شعله خاموش شده است.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۳۴ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی گسترده در یک انبار بزرگ لوازم یدکی خودرو با وسعتی بیش از ۳۰۰۰ متر مربع مسقف دچار آتش‌سوزی شد که بر اثر این آتش‌سوزی سقف‌ها تخریب شد.

وی افزود: غرفه‌های کوچک و بزرگی به تعداد زیاد پر از لوازم یدکی موتور سیکلت کاملا شعله‌ور بودند که همکاران طی سه دقیقه به محل آتش‌سوزی رسیدند و عملیات را از چند طرف آغاز کردند.

وی با بیان اینکه آتش به سرعت در حال سرایت به اطراف بود به گونه‌ای که مجبور شدند منازل و ساختمان‌های اطراف را تخلیه کنند، گفت: اکنون بخش زیادی از شعله خاموش شده و شعله‌های کمی باقی مانده است.

ملکی اعلام کرد: تا حدی زیادی از شعله‌زنی‌ها انجام شده است و به مرور همکاران وارد مرحله لکه‌گیری می‌شوند.

براساس اعلام سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، هرچند که عملیات جستجو و لکه‌گیری ادامه دارد.

سرپرست اورژانس استان تهران از مصدومیت ۱۵ تن شامل دو آتش‌نشان و دو عابرپیاده در پی حادثه حریق رخ داده در محدوده میدان رازی تهران خبر داد.

محمد اسماعیل توکلی دراین‌باره گفت: وقوع حادثه آتش‌سوزی در این محل حوالی ساعت ۱۱:۳۰ به سامانه ۱۱۵ اورژانس تهران اطلاع داده شد که با توجه به تعداد تماس‌ها و نوع گزارش دریافتی، در مجموع شش دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه واقع در خیابان مولوی، محدوده میدان رازی اعزام شد.

وی با بیان اینکه عوامل اورژانس در محل مستقر هستند، گفـت: تا کنون ۱۰ نفر درپی این حادثه مصدوم شدند که البته هیچکدام به طور مستقیم ناشی از حریق نبود. دو نفر از مصدومان آتش‌نشان بودند که یکی خدمات درمانی را در محل دریافت کرد و دیگری به مرکز درمانی منتقل شد. همچنین دو تن دیگر از مصدومان نیز از عابران پیاده و تماشاگران محل حادثه بودند.

توکلی همچنین در ساعت ۱۴ امروز آماری جدید از مصدومان را اعلام کرد و گفت:‌ تا این لحظه ۱۵ نفر در پی این حادثه مصدوم شده‌اند که شش نفر از آنان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. 

سرپرست اورژانس استان تهران از مردم خواست که در اطراف محل حادثه تجمع نکرده و اجازه دهند تا امدادگران و نیروهای خدماتی به راحتی در محل تردد کنند.

به گفته توکلی، عوامل اورژانس تا زمان پایان عملیات لکه‌گیری از سوی آتش‌نشانی و ایمن‌سازی کامل، در محل حادثه حضور خواهند داشت و در پایان نیز آمار نهایی از مصدومان و خدمات امدادی ارائه شده را اعلام خواهد کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار