| کد مطلب: ۱۰۵۵۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد

دو قطبی سازی موجب اتلاف وقت مسئولین می‌شود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سخنان اخیر امام جمعه موقت تهران برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است زیرا ایشان در فرصت‌های گوناگون، همگان را از ایجاد فضای دو قطبی در کشور برحذر داشتند.

دو قطبی سازی موجب اتلاف وقت مسئولین می‌شود

آرمان‌ملی آنلاین مهرنوشت، آیت الله حسن عالمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با مهر، در خصوص سخنان اخیر حجت الاسلام حاج علی اکبری در نماز جمعه تهران در مورد مراقبت ائمه جمعه و مسئولان در خطبه‌ها و اظهارنظرها برای جلوگیری از ورود جامعه به حاشیه‌ها، گفت: سخنان اخیر امام جمعه موقت تهران حجت الاسلام حاج علی اکبری‌، برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است. ایشان در فرصت‌های گوناگون و در سخنان متعددی همگان را از ایجاد فضای دوقطبی در کشور برحذر داشتند.

وی افزود: رهبری انقلاب توصیه‌های لازم برای آسیب ندیدن وحدت مردمی و قرار نگرفتن در وضعیت تقابلی را تأکید فرمودند، زیرا در غیر این صورت هرچند دشمنان کاری از دستشان بر نمی‌آید اما شاهد خوشحالی آنان و موجب وارد شدن آسیب‌هایی به کشور خواهیم بود.

نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مسئولان کشور باید تمام وقت در جهت حل مشکلات کشور و آبادانی جامعه گام بردارند، تأکید کرد: در صورت ایجاد وضعیت دوقطبی در جامعه شاهد اتلاف وقت مسئولین و صرف انرژی آنان برای حل دغدغه‌های ناشی از ایجاد فضای به‌وجود آمده، خواهیم بود؛ این در حالی است که خواسته مقام معظم رهبری و نیز منفعت مردم، در پرهیز از ایجاد مواردی است که وحدت جامعه را برهم بزند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار