| کد مطلب: ۱۰۵۴۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه

قتل 3 نفر برای دیدن فرزند
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: مردجوانی که به‌دلیل اختلاف خانوادگی و دیدن فرزندش 3 نفر را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد. سرهنگ ابراهیم محمودی اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های 110 پلیسی مبنی بر وقوع درگیری و قتل خانوادگی در یکی از محلات تبریز، بلافاصله ماموران کلانتری 21 و ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی استان به محل موردنظر اعزام شدند. وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد فردی به‌علت دیدن فرزند 6 ماهه خود به منزل پدرزنش مراجعه کرده که به‌علت ممانعت از ملاقات با فرزندش با خانواده همسرش درگیر شده و با استفاده از چاقو مادرزن، پدرزن و برادرهمسرش را به‌شدت مجروح که در اثر شدت جراحات وارده هر 3 نفر در محل درگیری فوت شده‌اند. این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس با شگردهای خاص پلیسی متهم را زمینگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

دورهمی دوستانه به قتل انجامید
رئیس پلیس کلانشهر اراک از وقوع قتل جوانی 20 ساله با سلاح گرم، در پارک جنگلی این شهرستان خبر داد. سرهنگ علیرضا معیریان بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر جراحت یک پسرجوان در اثر اصابت گلوله شکاری، در منطقه تفریحی پارک جنگلی اراک، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی خاطرنشان کرد: پس از اعزام ماموران کلانتری 15 شهرستان اراک به محل وقوع حادثه و انجام تحقیقات و بررسی‌های پلیسی مشخص شد، جوانی حدود 20 ساله که به‌همراه 2 تن از دوستانش برای دورهمی و تفریح به پارک جنگلی رفته بودند، در اثر اصابت گلوله سلاح شکاری، مجروح شده که بلافاصله توسط تیم امدادی به بیمارستان منتقل شد. فرمانده انتظامی شهرستان اراک تصریح کرد: ساعتی پس از انتقال جوان مجروح به بیمارستان وی به‌علت شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد. سرهنگ معیریان اظهارداشت: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات جهت روشن‌شدن علت قتل و شناسایی قاتل ادامه دارد كه به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

انهدام باند سارقان زورگیر
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری اعضای باند 3 نفره زورگیر تلفن‌همراه با 12 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ بیان داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری گوشی تلفن‌همراه از شهروندان با شیوه و شگردهایی مشابه در سطح پارک‌ها و معابر خلوت شاهین‌شهر، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: عاملان این سرقت‌ها به‌وسیله یکدستگاه موتورسیکلت در ساعات عصرگاهی و یا ساعات پایانی شب، با پرسه‌زنی در سطح پارک‌ها و معابر خلوت شاهین‌شهر، با تهدید سلاح سرد گوشی تلفن‌همراه شهروندان را سرقت می‌کردند. فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر تصریح کرد: در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات هوشمندانه و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود هویت سارقان را که 3 جوان حدودا 20 ساله بودند، شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آ‌نها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار