| کد مطلب: ۱۰۲۳۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

پله برقی هفت تیر
پله برقی‌های میدان هفت تیر چند ماه است که خراب بوده و کار نمی‌کند. برای ما که هر روز تردد داریم واقعا سخت است. برای سالمندان هم مشکلات زیادی به وجو آورده. از شهرداری این منطقه خواهشمندیم رسیدگی کنند.
صبوری از تهران
اینترنت
قطعی مکرر و اختلال در اینترنت، خصوصا در شرایط کنونی کلاس‌های مجازی، رنج آور است و باعث کلافه شدن دانش آموزان شده است. لطفا فکری به حال وضعیت اینترنت شود.
سائد از تهران
وام ودیعه مسکن
چرا بانک‌ها برای پرداخت وام ودیعه مسکن اینقدر سخت می‌‌گیرند. اکثر اجاره‌نامه‌هایی که برای خانه‌ها نوشته شده ، معمولی است و هیچ کدام کد رهگیری ندارند، ولی برای وام ودیعه مسکن کد رهگیری می‌خواهند، برای گرفتن آن هم نزدیک به یک میلیون باید پرداخت کنیم، در صورتی که معلوم نیست اصلا بتوانیم وام را دریافت کنیم. لطفا مسئولان شرایط را برای پرداخت این وام تسهیل کنند.
حبیبی از تهران
تعرفه
هفته پیش تعرفه اینترنت هفتگی یک گیگابایت ۸۵۰۰ تومان بود، الان شده ۱۱۰۰۰ هزار تومان، اینترنت خیلی گران شده است از مسئولان تقاضا داریم که فکری اساسی برای این موضوع کنند.
یک شهروند از تهران
پهلوانان کشتی
از پهلوانان کشتی ایران که در این چند روز در این شرایط سخت، شادی را به خانه‌های مردم آوردند و دل مردم را شاد کردند، تشکر می‌کنم.
کمالی از تهران
واکسن
در بعضی از مراکز تزریق واکسن اصلا نظم خوبی برقرار نیست و تجمع بسیار زیادی صورت می‌گیرد و همچنین پرسنل بسیار خسته به نظر می‌رسند، باید این وضعیت مدیریت شود، چون همین تجمع ممکن است باعث ایجاد بیماری شود و پرسنل نیز وقتی خسته هستند، دیگر نمی‌توانند به خوبی از عهده کار خود برآیند.
یک شهروند از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار