به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛م حمدباقر قالیباف در واکنش به پیام تهدیدآمیز دونالد ترامپ نوشت: «با خودشان فکر نمیکنند که اگر تهدیدهایشان نتیجهای داشت، به استیصال امروز نمیرسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم.»
وی افزود: «بهتر است مراقب اظهارنظرهای خود باشند. نیروهای مسلح ما آمادهاند تا به نحوی دیگر پاسخشان را بدهند. هرچه حرف بزنند، این ماییم که عمل میکنیم.»
این واکنش در حالی مطرح شد که مذاکرات چهارجانبه ایران و آمریکا با حضور میانجیگران پاکستانی و قطری پس از حدود ۸۰ دقیقه گفتوگو، برای انجام مشورتهای داخلی وارد دوره تنفس شده بود، اما انتشار پیام تهدیدآمیز ترامپ در میانه این وقفه، با پاسخ صریح رئیس هیأت مذاکرهکننده جمهوری اسلامی ایران روبهرو شد.