| کد مطلب: ۱۰۴۶۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد

کفاشیان:

امیدوارم یک یا دو پیروزی داشته باشیم

علي کفاشيان رئيس سابق فدراسيون فوتبال ظاهرا به‌دنبال حضور مجدد در فدراسيون نيست ولي مسابقات را دنبال مي‌کند. وي در اين خصوص صحبت کرد.

آيا علاقه به فوتبال را از دست داده‌ايد؟

مسابقات را دنبال مي‌کنم. اگر تلويزيون را روشن کنم و مسابقه‌اي پخش شود، نگاه مي‌کنم.

درباره بازگشت کارلوس کي‌روش به ايران چه نظري داريد؟

آقاي کي روش، فکر مي‌کنم يک تصميم عاقلانه‌اي بود که گرفتند و ايشان آمد. الان تيم ما قشنگ سازماندهي شده و تيم در قطر با روحيه کار مي‌کند. انشاا... با زحمات بازيکنان و دعاي مردم نتيجه خوبي در جام‌جهاني مي‌گيريم.

اگر رئيس فدراسيون بوديد تصميم به بازگشت کارلوس کي‌روش مي‌گرفتيد؟

از نظر اخلاقي ما به آقاي اسکوچيچ بدهکار بوديم. تيم را بدون شکست به جام‌جهاني برده بود و کار بزرگي کرده بود؛ اما بعدش حواشي که به وجود آمد شايد من هم يک کارهايي مي‌کردم که تا مطمئن باشيم تيم‌ملي در يک جاي خوبي بتواند بايستد.

پيش‌بيني‌ شما از عملکرد ايران در جام‌جهاني چيست؟

نمي‌توانم بگويم صعود مي‌کنيم يا نه اما خاطرم هست وقتي در گذشته قرعه ما به آرژانتين و پرتغال خورد مردم نگران بودند، اما تيم‌ملي بازي خوبي انجام داد و جز بهترين بازيهاي ما در تاريخ جام‌جهاني بود. اميدوارم تيم‌ملي فعلي هم با همين روحيه مقابل انگليس، آمريکا و ولز قرار بگيرد و بتوانيم يک يا دو تيم را شکست بدهيم.

احتمال بازگشت به سکان مديريت فوتبال داريد؟

خير تمايلي ندارم که به فوتبال برگردم. توانمندي زيادي ندارم که بخواهند پيشنهادي بدهند! در هر صورت پيشنهادي داده نشده است. من بازنشسته هستم و ازکارافتاده و بعيد است ديگر پيشنهادي برسد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار