| کد مطلب: ۱۰۴۹۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

معدني پور استعفا دهد

سخنگوي شوراي اسلامي شهر تهران گفت: دختر نرگس معدني‌پور که فيش حقوقي‌اش صادر شده بود، از سمت خود استعفا داد. فيش حقوقي او ماهانه بيش از 30 ميليون تومان در ماه بود. اما بسياري از کاربران فضاي مجازي نوشتند استعفاي خانم منصوري، دختر نرگس معدني‌پور کافي است و صرفا پاک شدن صورت مساله است. در رابطه با انتصابات فاميلي، مادر دختر يعني خود خانم معدني‌پور نيز بايد از شوراي شهر تهران استعفا دهد.

قرار وثيقه براي مدرسي

در هفته‌هاي اخير رسانه‌هاي معاند با انتشار اخبار کذب در مورد فردي به نام الهام مدرسي ادعاهاي بي‌اساسي را در مورد اين فرد مطرح کرده‌اند. اين رسانه‌ها مدعي شده‌اند که الهام مدرسي علي‌رغم بيماري ژنتيکي کبد از دسترسي به پزشک محروم بوده و شرايط جسمي مناسبي ندارد. حسين فاضلي هريکندي رئيس کل دادگستري البرز ديروز گفت: دادگاه انقلاب استان البرز ضمن تعيين وقت رسيدگي، با توجه به تکميل تحقيقات پرونده در دادسرا و با لحاظ وضعيت متهم، طبق مقررات با فک قرار بازداشت موقت و تخفيف آن، براي الهام مدرسي قرار تامين وثيقه صادر کرد و متهم نيز در صورت معرفي وثيقه آزاد خواهد شد.

سيم آخر به بايگاني رفت

سال 99 از مسابقه سيم آخر در شبکه سه رونمايي شــد؛ مســابقه‌اي که اجراي آن را رضا رشيدپور برعهده داشت و به‌رغم برخي کاستي‌ها طرفداران ثابت خود را پيدا کرد. طبق اعلام رســمي، قرار بود فصل جديد اين مسابقه نيمه دوم امسال روي آنتن برود اما نه تنها خبري از آن نيست که شنيده مي‌شود سيم آخر به بايگاني رفته است. خبر پخش فصل جديد ســيم آخر نيمه مهر امســال رسانه‌اي شد. حتي در خبر رســمي مربوط به پروژه آمده بود که اين سري همچون گذشته، ساعت 22 و 30 پنجشنبه و جمعه‌ها روي آنتن مي‌رود. حالا اما شــايعه‌اي به گوش مي‌رسد که ســيم آخر در آســتانه توليد، متوقف شده است. دليل رسمي اتفاق اعلام نشده اما مي‌توان حدس زد از يکسو ترجيح رشيدپور عدم اجراي اين مسابقه و از سوي ديگر، سلسله حواشي رخ داده، او را بار ديگر در فهرست ممنوع‌الکارها برده است.

بازداشت يک تبعه آلماني

يک تبعه آلماني حين عکسبرداري از تاسيسات نفتي اميديه بازداشت شد. اميديه در استان خوزستان واقع است و ميدان نفتي آغاجاري در محدوده اين شهر قرار دارد.

انتقاد از انتصاب فرزند امام جمعه

محمد زعيم‌زاده، جانشين سردبير «فرهيختگان» در کانال تلگرامي اين روزنامه نوشت: ظاهرا آقاي حجت عبدالملکي در جايگاه رئيس مناطق آزاد، فرزند امام جمعه کيش را به عنوان مشاور انتخاب کرده‌اند، ايشان را نمي‌شناسيم اما آقاي عبدالملکي را خوب مي‌شناسيم. جناب عبدالملکي شما مدتي در اين مملکت وزير کار بوده‌ايد و از آمار بيکاري خصوصا بيکاري جوانان تحصيل‌کرده خوب اطلاع داريد. خودتان را جاي يکي از آن جوانان فارغ‌التحصيل شريف، اميرکبير، تهران و... بگذاريد که در به در دنبال کار هستند؛ پس از اين حکم انتصاب شما چه حسي پيدا مي‌کنند؟

محکوميت مژگان ايلانلو

کارگردان مستندساز و فعال اجتماعي ديروز از سوي دادگاه انقلاب به 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شد. بر اساس رأي صادر شده از سوي رئيس شعبه 26 دادگاه انقلاب مژگان ايلانلو کارگردان مستندساز به جرم اجتماع و تباني عليه امنيت کشور به مدت 6 سال، فعاليت تبليغي عليه نظام به مدت 15 ماه، اخلال در نظم عمومي به مدت 15 ماه و بابت تشويق به اعمال منافي به مدت 15 ماه حبس تعزيري محکوم شده است. 74 ضربه شلاق و پرداخت 80 ميليون ريال جزاي نقدي در حق صندوق دولت هم بخشي از اين مجازات تعيين شده است. اين فعال حقوق زنان به منع عضويت در احزاب، گروه‌ها و دستجات سياسي اجتماعي، منع خروج از کشور، منع اشتغال به امور مربوط به جرم ارتکابي از قبيل فعاليت‌هاي رسانه‌اي و تبليغي به مدت 2 سال محکوم شده است. همچنين رايانه شخصي و تلفن همراه وي نيز به نفع دولت ضبط شده است.

واکنش مداح معروف به ظريف

فرهاد ظريف ليبروي سابق تيم‌ملي واليبال چند روز پيش متني در استوري اينستاگرام خود منتشر کرد. همين امر باعث شد علي صالحي دادستان تهران عليه ظريف دستور تعقيب قضائي صادر و حکم جلب او را براي ضابط ارسال کند. با توجه به اقامت ظريف در خارج از ايران دستور جلب او به مراجع ذيربط ارسال شده است. مهدي رسولي مداح مشهور در واکنش به توهين فرهاد ظريف نوشت: «در صورتي که ثابت شود قصد توهين در کار بوده است، بلاشک فرد توهين‌کننده محکوم به اعدام است. البته در تمامي زمينه‌ها قوه قضائيه اقدام مي‌نمايد.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار