| کد مطلب: ۱۰۰۹۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد

خبــــر

مراقب پیام‌های جعلی باشید
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام‌ کرد: با توجه به ارسال پیام‌های نامعتبر به مالکان خودروهای شخصی، لازم است مالکان مراقب پیام‌های جعلی درباره کارت هوشمند سوخت و مقدار سهمیه باشند. در متن این اطلاعیه آمده است: «شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به اطلاع هم‌وطنان می‌رساند با توجه به ارسال پیام‌های نامعتبر به مالکان خودروهای شخصی درباره کارت شخصی هوشمند سوخت و مقدار سهمیه، ضمن اعلام جعلی بودن محتوای پیام‌های ارسالی، یادآور می‌شود راه‌های ارتباطی این شرکت برای اطلاع‌رسانی از سهمیه سوخت، پورتال اطلاع‌رسانی به آدرس
www.niopdc.ir یا تماس با مرکز پاسخ‌گویی این شرکت به شماره ۰۹۶۲۷ است و هرگونه پیام و یا ایجاد ارتباط خارج از راه‌های ارتباطی مورد نظر، تایید نمی‌شود.»

قیمت نفت جهش یافت
قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر احیای آهسته‌تر از انتظار تولید آمریکا پس از یخبندان تگزاس و توقف تولید این ایالت در هفته گذشته، بیش از یک دلار جهش یافت. به گزارش ایسنا، منابع آگاه می‌گویند تولیدکنندگان نفت شیل در جنوب آمریکا ممکن است حداقل به دو هفته زمان نیاز داشته باشند تا بیش از دو میلیون بشکه در روز تولید نفت را که به دلیل برودت شدید هوا متوقف شده بود، احیا کنند زیرا یخ زدن لوله‌ها و قطع برقی روند احیای تولید را آهسته کرده است. بهای معاملات نفت برنت با یک دلار و شش سنت معادل 6/1 درصد افزایش، به ۶۵ دلار و ۳۰ سنت در هر بشکه رسید در حالی که پیشتر تا مرز ۶۶ دلار و ۳۸ سنت صعود کرده بود.

دورخیز ترکیه برای فروش مسکن
رئیس خانه اقتصاد ایران و ترکیه می‌گوید که دولت آنکارا برنامه‌ریزی کرده ظرف سه سال آینده حدود ۱۵ میلیارد دلار سرمایه خارجی در حــوزه اموال غیــرمنقــول جذب کنــد. جــلال ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انجمن جذب سرمایه‌گذار ترکیه اعلام کرده در حوزه اموال غیرمنقول که مسکن اصلی‌ترین بخش آن به شمار می‌رود، باید ۱۵ میلیارد دلار سرمایه جذب شود. تاکنون ترکیه توانسته از ۴۸ کشور جهان سرمایه‌گذارانی برای این حوزه جذب کند و در سال‌های آینده بنا دارد این عدد به بالاتر از این نیز برسد.

رنو و پژو بازمی‌گردند؟
نایب رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو با اشاره به احتمال گشایش‌های بین‌المللی در فضای سیاسی و رفع تحریم‌ها در آینده نزدیک، گفت: پیش‌بینی می‌شود در این فضا خودروسازان جدیدی به بازار کشورمان وارد شوند، اما احتمال بازگشت رنو و پژو ضعیف است. اصغر خسروشاهی، در گفت‌وگو با ایرنا افزود: انتظار می‌رود وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین خودروسازان بزرگ داخلی، برخلاف ادوار گذشته از انعقاد قراردادهای سی.کی.دی‌کاری و مونتاژکاری کامل پرهیز کنند.

نوسان دلار
در کانال 24هزار تومان
هر دلار دیروز در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۵۵۷ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۳۲۳ تومانی همراه ‌شد. نرخ هر یورو نیز به ۲۹ هزار و ۷۹۴ تومان رسید. به گزارش ایرنا، قیمت فروش یورو با افزایش ۴۰۳ تومانی به ۲۹ هزار و ۷۲۴ تومان رسید. قیمت خرید هر دلار ۲۴ هزار و ۲۲ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۹ هزار و ۱۳۵ تومان بود. همچنین قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۴ هزار و ۳۱۴ تومان و قیمت فروش آن ۲۴ هزار و ۵۵۷ تومان اعلام شد.

آغاز ثبت‌نام آزمون بانک تجارت
ثبت نام متقاضیان آزمون استخدامی بانک تجارت به‌منظور تکمیل کادر اجرایی شعب و ادارات در سمت بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‏‏‏‏-تحویلدار) و متصدی امور اداری آغاز شد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این بانک به‌منظور ارائه خدمات بهینه بانکی به مشتریان و تکمیل کادر اجرائی شعب و ادارات خود در سمت بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‏‏‏‏-تحویلدار) و متصدی امور اداری بر اساس ضوابط، مقررات و آیین‌نامه استخدامی بانک، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، نیروی انسانی مورد نیاز خود را در تمامی استان‌های کشور در مقطع تحصیلی کارشناسی پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی، با انعقاد «قراردادکار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی» استخدام می‌کند. بر همین اساس فرآیند ثبت نام متقاضیان آزمون استخدامی از ساعت هشت صبح شنبه مورخ دوم اسفند ماه لغایت ساعت 24 جمعه مورخ ‏هشتم اسفند سال جاری از طریق سایت شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش کشور انجام می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار