آشنایی با سی ار ام ابری اوج و بخش های مختلف آن

حتما تا به حال با نرمافزار سی ار ام آشنا شدهاید یا اگر در دنیای مدیریت و کسب و کار مشغول به فعالیت هستید، اسم و ویژگیهای آن را شنیدهاید. به طور کلی مدیریت ارتباط با مشتری شامل تمام فعالیتها، استراتژیها و فناوریهایی است که شرکتها برای مدیریت تعاملات خود با مشتریان فعلی و بالقوه خود استفاده میکنند. نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتریان به کسب و کارها کمک میکند تا رابطهای با مشتریان خود ایجاد کنند که به نوبه خود باعث ایجاد وفاداری و حفظ مشتری میشود. از آنجایی که وفاداری مشتری بر درآمد شرکت تأثیر میگذارد، CRM یک استراتژی مدیریتی است که منجر به افزایش سود برای یک تجارت میشود.
نرمافزار CRM یک رابط کاربری ساده برای مجموعهای از دادهها ایجاد میکند که به کسب و کارها کمک میکند مشتریان را به روشی ساده تشخیص دهند و با آنها ارتباط برقرار کنند. برای هر سازمان و کسب و کاری ضروری است که با انتخاب یک نرمافزار با کیفیت، روند کاری خود را تقویت کند و ارتباطات درونسازمانی را مدیریت نماید.
در ادامه این مطلب به معرفی بخشهای مختلف سی ار ام ابری اوج به عنوان با کیفیتترین سیستم مدیریت مشتریان می پردازیم و با معرفی ابزارهای مفید و کاربردی آن به این سوال پاسخ میدهیم که اوج ابری چگونه به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک خواهد کرد.
فروش: ماژول فروش در نرمافزار سی آر ام به سازمانها کمک میکند از طریق اطلاعات ثبت شده مشتریان، فرصتهای فروش را پیگیری کنند و فعالیتهای فروش را بهبود بخشند. ماژول فروش امکان ایجاد گزارشهای مختلف برای تجزیه و تحلیل عملکرد تیم فروش را فراهم میکند. این گزارشها میتوانند شامل میزان فروش، مشتریان جدید، پر فروشترین محصولات و موارد دیگر باشند.
این ماژول به تیم فروش امکان ارسال پیامها، ایمیلها و اطلاعیههای مرتبط با مشتریان را میدهد تا تیمها بتوانندارتباط موثر با آنها برقرار کنند. همچنین صدور فاکتورها و پیشفاکتورهای شخصیسازیشده در این ماژول، سرعت و کیفیت خدمات را به مشتریان نشان میدهد و گردشهای کاری را بهینه میسازد.
معاملات: با استفاده از ماژول معاملات شما میتوانید چرخه فروش خود را بر اساس ویژگیهای روند کاری طراحی و شخصیسازی کنید و وضعیت آنها را به راحتی پیگیری نمایید. این ماژول امکانات متنوعی برای مدیریت اطلاعات مشتریان، تاریخچه تعاملات و فرصتهای فروش فراهم میکند. با ثبت اطلاعات دقیق مشتریان به طور سازمانیافته، مدیریت ارتباط با آنها به فرآیندی تاثیرگذار تبدیل میشود. همچنین با ایجاد گزارشات تحلیلی، پیشبینیهای فروش، قابلیت ثبت یادآور و یکپارچهسازی با پروفایل مخاطبین، سرعت بالا و کیفیت فوقالعاده به پروسههای فروش شما اضافه خواهد.
Voip: این ماژول به شرکتها امکان میدهد تماسهای تلفنی ورودی و خروجی خود را به صورت موثر و بهینه مدیریت کنند. ماژول به صورت خودکار تاریخچه تماسهای تلفنی را ثبت میکند تا تیم فروش بتواند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشد و اطلاعاتی مانند تاریخ، مدت زمان، و موضوع تماس را مشاهده کند. ماژول ویپ معمولاً امکان ضبط تماسهای تلفنی را فراهم میکند تا به عنوان منبعی برای تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات و آموزش مشتریان مورد استفاده قرار گیرد. تیمهای سازمان شما میتوانند با قابلیت ایجاد صف تماس و برقراری اتوماتیک تماس مطابق با زمانبندیهای تعریف شده، در پاسخگویی به نیازهای مشتریان با سرعت بیشتری عمل کنند.
با قابلیت یکپارچهسازی با تمامی سیستمهای سی ار ام به بهبود پاسخگویی به مشتریان کمک کنید. همچنین به کمک گزارشهایی از تماسهای تلفنی به تجزیه و تحلیل عملکرد تیم فروش، پاسخگویی به مشتریان و بهبود فرآیندهای تماس تلفنی کمک میکند.
تقویم و مدیریت جلسات: ماژول مدیریت در CRM اوج ابری، یک بخش مهم برای برنامهریزی، ثبت، و پیگیری جلسات و تعاملات با مشتریان است. این ماژول به تیمهای فروش و ارتباط با مشتریان کمک میکند تا جلسات را بهبود بخشند و اطلاعات را به دقت ثبت کنند. این ماژول به کاربران امکان میدهد تا جلسات با مشتریان را برنامهریزی کنند. جلسات میتوانند جلسات حضوری، تلفنی، یا آنلاین باشند و کاربران میتوانند جزئیات مرتبط با جلسه را مثل تاریخ، ساعت، مکان، و موضوع آن ثبت کنند. ماژول مدیریت جلسات به کاربران امکان میدهد یادآوریها و اعلانهای مرتبط با جلسات را ارسال کنند تا از زمان برگزاری جلسات مطلع شوند.
مدیریت پروژه: ماژول مدیریت پروژه در نرمافزار اوج ابری ، یک بخش مهم برای برنامهریزی، پیگیری، و کنترل پروژهها و فعالیتهای مرتبط با مشتریان است. این ماژول به کاربران امکان میدهد تا پروژهها را برنامهریزی کنند، یادداشتها و فایلهای مرتبط را پیوست کنند و مهلت تحویل و وظایف مختلف را در مراحل شخصیسازیشده مشخص کنند. به راحتی میتوان پروژه را به وظایف کوچک تقسیم کرد و به مسئول مربوطه اختصاص داد و از طریق چت با اعضا ارتباط برقرار کرد. کاربران میتوانند پیشرفت پروژهها را پیگیری کنند، اعلانهای مرتبط با پروژهها را ارسال کنند و پیشرفت پروژه را پایش نمایند. این ماژول امکان ایجاد گزارشهایی از پیشرفت پروژهها، مشکلات موجود و نتایج حاصل از پروژهها را فراهم میکند تا نقاط بهبود برای سازمان روشن شود.
مدیریت مخاطبین: ماژول مخاطبین بخشی مهم برای ثبت، مدیریت، و پیگیری اطلاعات مرتبط با مخاطبین و مشتریان است. این ماژول به کاربران امکان میدهد تا اطلاعات مرتبط با مخاطبین خود را به دقت ثبت کنند و از آن برای ارتباطات و فعالیتهای مرتبط با مشتریان استفاده کنند. همچنین به تیمها امکان میدهد تا تاریخچه تعاملات خود با مخاطبین را ثبت کنند. این تعاملات میتوانند شامل تماسها، ایمیلها، جلسات و سایر ارتباطات باشند. کاربران میتوانند مخاطبین خود را را بر اساس معیارهای مختلفی مثل نوع، منطقه جغرافیایی، وضعیت، و صنعت تقسیمبندی کنند تا ارتباطات شخصیسازیشده را با هر گروه به صورت جدا انجام دهند. این ماژول به کاربران امکان ارسال پیامها و ایمیلهای متنی یا خودکار به مخاطبین را میدهد تا ارتباط موثر با آنها برقرار شود. همچنین امکان ایجاد گزارشهایی از مخاطبین، تعاملات با آنها، و عملکرد ارتباطات را فراهم میکند.
پشتیبانی: سامانه پشتیبانی یا Help Desk در نرمافزار سی آر ام، یک بخش اساسی برای مدیریت تیکتها و درخواستهای مشتریان است. این سامانه به شرکتها کمک میکند تا درخواستها و مشکلات مشتریان را به دقت ثبت کرده، پیگیری کنند و به آنها پاسخ دهند. این تیکتها میتوانند از طریق تماس تلفنی، ایمیل، یا فرمهای آنلاین وارد شوند. درخواستها به اعضای تیم پشتیبانی تخصیص داده میشوند تا به آنها پاسخ دهند و مشتریان را در جریان تغییر وضعیت درخواستهایشان قرار دهد. این سامانه به کاربران امکان میدهد تا پیامها و پاسخها را به مشتریان ارسال کنند و درخواستها را حل کنند.
مدیریت اسناد: ماژول اسناد در نرمافزار سی آر ام یک بخش مهم است که به شرکتها کمک میکند اسنادی مانند قراردادها، فاکتورها، ایمیلها، یادداشتها و سایر اسناد مرتبط با مشتریان را در یک مکان مرتب و قابل دسترس نگهداری کنند. امکان ثبت و پیگیری قراردادها با مشتریان، ارسال و دریافت نسخههای مختلف قراردادها، ثبت و مدیریت فاکتورها و صورتحسابها برای مشتریان و ایجاد گزارشات مالی باعث بهبود بهرهوری کلی و افزایش سرعت و کیفیت روابط با مشتریان میشود. علاوه بر این، امکان اشتراکگذاری اسناد با تیمهای داخلی یا مشتریان در راه ایجاد هماهنگیهای بیشتر به سازمانها کمک میکند.
جلسات آنلاین: جلسات و رویدادهای مختلف را به صورت آنلاین و با تماسهای صوتی و تصویری برقرار کنید بدون این که احتیاجی به استفاده از پلتفرمهای جانبی مثل Skype یا Google Meet وجود داشته باشد. با اوج ابری هماهنگ و یکپارچه، برقراری ارتباطات صورت میگیرد.
مدیریت کارمندان: با استفاده از این ابزار امکان مدیریت بهتر منابع انسانی سازمان برای شما فراهم خواهد شد. میتوانید کارمندان را به وظایف کاری مربوطه اختصاص دهید و با ایجاد تقویمها و برنامههای کاری، مانیتورینگ حضور و غیاب، به ارتقاء تعاملات داخلی کمک کنید. اطلاعات مرتبط با کارمندان مثل نام، شماره تماس، پوزیشن شغلی و... در سیستم اوج ابری شما ثبت شده و با استفاده از این اطلاعات، میتوانید کارمندان را بهصورت بهینه به پروژهها و وظایف مناسب تخصیص دهید و برنامهریزی منابع انسانی را بهبود ببخشید.
پروفایل ۳۶۰ درجه مشتریان: یک دید کلی از تمام اطلاعات مربوط به مشتری برای هر اقدامی که در سازمان شما در حال برنامهریزی است ضروریست. اطلاعاتی مانند تاریخچه تعاملات، خریدها، نیازها، درخواستها و علاقهمندیهای مشتری به اعضای تیم سازمان کمک میکند بهترین شیوهی تعاملات با هر مشتری را انتخاب و برای استراتژیهای آینده خود نیز به طور صحیح برنامهریزی کنند. سازمانها و کسب و کارها میتوانند با جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات، بهتریان خدمات و محصولات را با در نظر گرفتن پروفایل مشتریان پیشنهاد و ارائه دهند.
یکپارچه سازی با حسابداری محک: اطلاعات فروش و مشتریان خود را در نرمافزار اوج ابری ثبت و با یکپارچه سازی جزئیات مالی را به نرمافزار حسابداری محک انتقال دهید. به این ترتیب میتوان فرآیندهای مالی را سریع و بدون امکان خطا انجام داد. لیستهای محصولات، فاکتورها و مشتریان خود با جزئیات کامل در اوج ابری جمعآوری و با یکپارچهسازی با سیستم حسابداری اطلاعات دقیقی درمورد وضعیت خرید و پرداخت مشتریان در اختیار تیمهای فروش قرار دهید.
استودیو No Code: بدون نیاز به دانش برنامهنویسی سی ار ام اوج ابری خود را سفارشیسازی کنید. سازمانها و کسب و کارهای مختلف میتوانند فرمها، جداول، گزارشها و فیلدهای مورد نیاز خود را سفارشیسازی کرده و به سی ار ام اوج اضافه کنند. با استفاده از ابزارها و ویرایشگرهای بصری میتوانید فرمهای سفارشی، فیلدها، جداول، پیامهای اعلان، گزارشها و سایر عناصر را ایجاد و طراحی کنید.
ارسال نظر