| کد مطلب: ۱۱۱۲۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد

شهردار منطقه۱۲ خبر داد؛

کوچه پشت شهرداری ساماندهی می شود

شهردار منطقه۱۲ به همراه معاون حمل ونقل وترافیک وشهردار ناحیه ۱ طی بازدیدی از کوچه پشت شهرداری ، از ساماندهی این معبر خبر داد.

کوچه پشت شهرداری ساماندهی می شود

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،  وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه پس از حضور در معبر پشت ساختمان بلدیه به منظور پیرایش شهری و زیبا سازی منظر شهری  در راستای اصلاح تابلوها و نماهای مغازه ها در این معبر ، دستوراتی را به مدیران ذیربط ابلاغ کرد.

درادامه بازدید مقررشد رئیس اتحادیه کسبه این معبر طرح پیشنهادی خود راجع ساماندهی و یکسان سازی تابلو مغازه ها در کمیته نمای شهرداری منطقه ۱۲ ارائه دهد تا پس از بررسی و تصویب اجرایی شود.

وحیدرضا انارکی محمدی سپس  از پارکینگی که معاونت حمل ونقل منطقه در راستای ساماندهی موتورسیکلت ها در ضلع جنوب این معبر با نرده کشی ایجادکرده بود ، دیدن کرد و با اشاره به تردد بالای موتورسواران در این محور ،این اقدام را مطلوب ارزیابی کرد.

شهردار منطقه به همراه معاون حمل ونقل وترافیک با حضور در این پارکینگ و بررسی آن ، دستوراتی را راجع ساماندهی آن برای جلوگیری از ورود و یا توقف چرخی ها در این پارکینگ که مختص موتورسیکلت ها است را به پیمانکار مربوطه ابلاغ کرد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار