| کد مطلب: ۱۰۸۷۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد

مدیر عامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خبرداد؛

بازطراحی سامانه نظام پیشنهادها در شرکت فولاد کاوه

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از بازطراحی سامانه نظام پیشنهادهای این شرکت بر مبنای مدل مشارکتی و نوآورانه در­ راستای افزایش سرمایه ­اجتماعی شرکت خبر­داد و افزود؛ به زودی این سیستم در بستر شبکه نرم افزاری سازمان راه ­اندازی خواهد­ شد.

بازطراحی سامانه نظام پیشنهادها در شرکت فولاد کاوه

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط­ عمومی فولاد کاوه جنوب کیش، مهندس سید عباس حسینی مدیرعامل SKS در نشست هفتگی با مدیران شرکت اظهار داشت: شرکت فولاد کاوه با دارا بودن بیش ­از ۳۰۰۰ نفر نیروی انسانی جوان و تحصیل کرده گنجینه ­ای از ایده ­های نوآورانه برای حل مسایل سازمانی است.

وی افزود: مجموعه مدیریتی این شرکت بر این باور است که مشارکت ­دادن کارکنان در تصمیم­ گیری­ های راهبردی و عملیاتی شرکت می­ تواند در افزایش سرمایه ­اجتماعی سازمانی و استفاده حداکثری از خرد­جمعی موثر واقع شود.

مهندس حسینی خاطر­نشان کرد: طی سالیان گذشته مدل­ های اولیه ­ای از نظام پیشنهادها در این شرکت به مرحله اجرا درآمده بود که با نیازهای سازمان تطابق نداشت؛ بر­همین­ اساس طی نشست­ های کارشناسی، مدل نوآورانه ­ای از سامانه نظام پیشنهادها با تأکید بر جلب مشارکت حداکثری کارکنان خلاق و نوآور بازطراحی شده است.

مدیر­عامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خطاب به مدیران سازمان خاطرنشان کرد: در گام نخست انتظار می ­رود کارکنان خلاق و نوآور در واحدهای مختلف شناسایی شوند سپس با اهرم های انگیزشی نفرات به مشارکت و ارائه پیشنهادها و ایده های خلاقانه ترغیب شوند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار