| کد مطلب: ۱۰۸۳۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد

عملکرد درخشان شرکت فولاد آلیاژی ایران در 8 ماهه نخست 1402

شرکت فولاد آلیاژی ایران عملکرد درخشانی در 8 ماهه نخست سال جاری در زمینه رشد تولید، فروش، تأمین نیازهای بازار و همچنین صادرات داشته است.

عملکرد درخشان شرکت فولاد آلیاژی ایران در 8 ماهه نخست 1402

آرمان ملی آنلاین - این شرکت که بزرگترین تولیدکننده فولاد آلیاژی و محصولات فولادی با ارزش افزوده بالا در ایران و خاورمیانه است و نیازهای متنوع فولادی حدود 16 صنعت مادر و استراتژیک کشور را تأمین میکند در تمام شاخص های عملیاتی شامل حجم تولید، تناژ فروش محصولات، درآمد فروش و حجم صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل عملکرد موفقی داشته است. همچنین در آبان ماه 1402 شاهد رشد قابل توجه تولید محصولات آلیاژی و مهندسی در این شرکت نسبت به آبان سال گذشته بوده ایم.

درآمد فروش محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران در 8 ماهه نخست سال جاری 11,664 میلیارد تومان بوده است که رشد 39.3 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان میدهد.

تولید محصولات مهندسی و آلیاژی شرکت فولاد آلیاژی ایران در 8 ماهه نخست امسال در مجموع 339 هزار و 666 تن بوده است که 46 هزار و 302 تن معادل 15.8 درصد بیش از مدت مشابه سال قبل است. با توجه به محدودیتهای مصرف برق در تابستان امسال، این میزان رشد تولید در شرکت فولاد آلیاژی ایران خیره کننده و حائز اهمیت فراوان است.

تأمین نیازهای بازار داخلی و رشد صادرات

شرکت فولاد آلیاژی ایران در 8 ماهه نخست امسال در جهت تأمین نیازهای صنایع مادر کشور به محصولات فولادی خاص و آلیاژی نیازهای بازار داخلی را به خوبی تأمین کرده است. میزان فروش محصولات این شرکت در بازار داخلی از ابتدای فروردین تا انتهای آبان امسال 290 هزار و 300 تن بوده که رشد 33 هزار و 483 تنی معادل 13 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان میدهد. علاوه بر این مجموع فروش محصولات فولاد آلیاژی ایران در بازار داخلی و صادراتی در 8 ماهه نخست امسال 345 هزار و 128 تن بوده است که حاکی از رشد 16 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

میزان صادرات شرکت فولاد آلیاژی ایران در 8 ماهه نخست امسال 54 هزار و 828 تن بوده که حاکی از رشد 34.4 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. در واقع افزایش حجم تولید به شرکت فولاد آلیاژی ایران اجازه داده تا هم حجم فروش محصولات خود در بازار داخلی را افزایش دهد و همزمان رشد صادرات را نیز رقم بزند.

شرکت فولاد آلیاژی ایران در 8 ماهه نخست امسال 84.1 درصد از وزن فروش خود را به فروش داخلی و تأمین نیازهای بازار داخلی اختصاص داده و 15.9 درصــــــد از حجم فروش خود را نیز به بازارهای خارجی صادر کرده است.

رشد تولید شرکت فولاد آلیاژی ایران در آبان ماه امسال

شرکت فولاد آلیاژی ایران در 8 ماهه نخست امسال 94 هزار و 425 تن محصول مهندسی و 245 هزار و 241 تن محصول آلیاژی تولید کرده است. تولید محصولات مهندسی در این شرکت نسبت به

مدت مشابه سال قبل رشد 56.7 درصدی و تولید محصولات آلیاژی رشد 5.2 درصدی داشته است. همچنین درآمد فروش محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران در آبان ماه سال جاری 1469 میلیارد تومان بوده است که رشد 33.8 درصدی نسبت به آبان ماه سال گذشته را نشان میدهد.

حجم تولیدات مهندسی و آلیاژی شرکت فولاد آلیاژی ایران در آبان ماه امسال 42 هزار و 188 تن بوده است که رشد خیره کننده 46.8 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان میدهد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار