| کد مطلب: ۱۰۷۲۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد

مجتمع شیراز نفت پاسارگاد واحد نمونه استاندارد استان فارس شد

مجتمع شیراز نفت پاسارگاد با توجه به شاخص‌های کلیدی ارزیابی به عنوان واحد نمونه استاندارد استان فارس برگزیده شد.

مجتمع شیراز نفت پاسارگاد واحد نمونه استاندارد استان فارس شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد ، در آیین نکوداشت روز جهانی استاندارد و یکصدمین سال اعتبار سازمان ملی استاندارد ایران که با شعار استاندارد مردمی؛ اطمینان بخش کیفیت و امید آفرین برگزار شد، از مجتمع شیراز این شرکت با اهدای لوح و تندیس زرین به عنوان واحد نمونه تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور دکتر ایمانیه استاندار فارس و سایر مسئولان استانی برگزار شد، از مجتمع شیراز نفت پاسارگاد به عنوان واحد نمونه استاندارد و از مسئول کنترل کیفیت این مجتمع به عنوان مدیر کنترل کیفی نمونه  با اهدای لوح سپاس، تقدیر  به عمل آمد.

دکتر ایمانیه، استاندار فارس در این آیین گفت: با همراهی تولید کنندگان، مسئولان فنی و بخش خصوصی، استان فارس در بحث تولید، مسیری رو به پیشرفت پیدا کرده است اما این موضوع به معنای برطرف شدن تمامی مشکلات نیست.

استاندار فارس با اشاره به لزوم اصلاح قوانین و رفع موانع بر سر راه تولید گفت: اگر در مواردی قوانین موجود، مانعی ایجاد کرده باشد، در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان طرح موضوع خواهد شد .

شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولیدکننده قیر کشور همواره در مجتمع های تولیدی خود بالاترین سطح استاندارد را ملاک تولیدات خود قرار داده و در این حوزه پرچم‌دار استاندارد قیر در کشور محسوب می‌شود.

نفت پاسارگاد با ۶ مجتمع تولیدی و ۲ پایانه صادراتی به عنوان بزرگترین تولید کننده قیر در خاورمیانه شهرت دارد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار