| کد مطلب: ۱۰۶۷۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران هلدینگ تاپیکو ؛

2 پلیمر گرید پزشکی «پتروشیمی غدیر» در نمایشگاه ایران‌پلاست رونمایی شد

دو پلیمر PVC_S70 و PVC_S67 گرید پزشکی پتروشیمی غدیر در حاشیه آخرین روز نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران هلدینگ تاپیکو رونمایی شد.

2 پلیمر گرید پزشکی «پتروشیمی غدیر» در نمایشگاه ایران‌پلاست رونمایی شد

آرمان ملی آنلاین – ظهر روز چهارشنبه 29 شهریور در حاشیه آخرین روز نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست  پلیمرهای گرید پزشکی PVC_S70 و PVC_S67 تولیدی در پتروشیمی غدیر با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی رونمایی شد.

بر اساس این گزارش ، با دستیابی شرایط تولید از سوی کارکنان شرکت پتروشیمی غدیر، دو محصول پر اهمیت 567-PVC و PVC-S70 گرید پزشکی پس از تولید آزمایشی در مجتمع، مورد تأیید آزمایشگاه مرجع تخصصی قرار گرفت که پس از اخذ مجوزات سازمان غذا و دارو، قابل عرضه در بازار خواهند بود.

با این دستاورد ضمن تنوع‌بخشی به سبد محصولات این شرکت، قدم ارزشمندی در رفع نیاز کشور به این محصول با ارزش برداشته و نیاز کشور به واردات این گرید راهبردی به طور کامل مرتفع می‌شود.

مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی  در حاشیه این مراسم اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم پرهیز از خام‌فروشی و تولید محصول با ارزش افزوده بیشتر است؛ در این راستا طی دو سال گذشته افزون‌بر سرمایه‌گذاری و آماده‌سازی طرح‌های جدید، تلاش شده با استفاده از ظرفیت‌های خالی مجتمع‌های پتروشیمی و دانش بومی کشور، گریدهای جدید تولید شود.

 وی ادامه داد : تولید گریدهای جدید در پتروشیمی غدیر، کیمیا و جم از جمله تلاش‌های صنعت پتروشیمی برای خودکفایی در زنجیره ارزش افزوده پتروشیمی بوده است.

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار