| کد مطلب: ۱۱۱۰۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

تمرین یواشکی اورونوف برای پرسپولیس و حسرت آقاجواد!

ستاره ازبکستانی پرسپولیس در آرامش محض به تمرینات در این تیم ادامه می‌دهد اما شاید بداند که چقدر استقلالی ها از دیدنش حسرت می خورند.

تمرین یواشکی اورونوف برای پرسپولیس و حسرت آقاجواد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین،پرسپولیس روز جمعه در چهارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل ملوان قرار می‌گیرد. این بازی جدال تیم‌های دوم و پنجم جدول رده‌بندی است.

چهارشنبه شب آخرین تمرین تاکتیکی پرسپولیسی‌ها برای بازی روز جمعه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. آن هم در حالی که بارش شدید باران در ساعاتی این تمرین را تحت تاثیر قرار داد.

یکی از چهره‌های ویژه تمرینات این روزهای پرسپولیس اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی این تیم است. کسی که در بازی قبلی تیمش مقابل گل گهر سیرجان تک گل 3 امتیازی پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد.

به شکل غیر منتظره‌ای اورونوف تبدیل به ستاره اول این روزهای پرسپولیس شده است. همه می‌دانستند او بازیکن خوبی است اما این که بیاید و این قدر زود تبدیل به بازیکن محوری پرسپولیس شود و همه توجهات را به خودش جلب کند هم چندان قابل پیش‌بینی نبود.

اما نکته این است که او این روزها به شکلی ناخواسته در متن یک حاشیه بزرگ قرار گرفته است. در حالی که احتمالا خودش چندان در جریان این حاشیه نباشد و شاید هم باشد اما بی‌توجه به این حرف‌ها به تمریناتش در پرسپولیس ادامه می‌دهد.

ماجرا مربوط به پیشنهاد استقلال به اورونوف است. قبل از این که اورونوف با پرسپولیس به توافق برسد و قرارداد ببندد مذاکرات موفقی با استقلال داشت و حتی توافق نهایی هم انجام شده بود و قراردادش هم آماده شده بود اما چون سرمربی استقلال همانطور که در یکی از کنفرانس‌های مطبوعاتی‌اش گفته بود جذب او را منوط به جذب دو بازیکن ایرانی دیگر هم کرده بود، باشگاه استقلال زیر بار گرفتن دو بازیکن ایرانی نرفت تا انتقال ناگهان منتفی شود و کمی بعد اورونوف به پرسپولیس پیوست!

بعد هم که اورونوف در پرسپولیس درخشید و این درخشش باعث انتقادات زیادی از جواد نکونام شد و هواداران استقلال حسابی به کسنل شدن جذب این ستاره استقلالی توسط نکونام اعتراض کردند.

اورونوف اما بدون توجه به این که این روزها تبدیل به یک سوژه انتقادی در اردوی رقیب شده است رقیب فقط و فقط تمرین می‌کند و تازه وعده داده است که باز شبیه گلی را که به گل‌گهر زد باز هم خواهد زد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار