| کد مطلب: ۱۱۱۰۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل صنعت نفت

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان با وجود اینکه شاگردانش در آبادان به میدان خواهند رفت، به نتیجه‌ای جز پیروزی و کسب سه متیاز فکر نمی‌کند‌.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل صنعت نفت

 به گزارش آرمان ملی آنلاین، یکی از دو دیدار باقی‌مانده هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ به میزبانی صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان مقابل سپاهان برگزار می‌شود.

مورایس و شاگردانش در این مسابقه با توجه به توقف استقلال در ورزشگاه آزادی امید زیادی برای نزدیک‌تر شدن به صدر جدول دارند و با تمام وجود به این مسابقه پا خواهند گذاشت.

البته علاوه بر که به دلیل دو کارته شدن در این مسابقه باید از جایگاه ویژه نظاره‌گر عملکرد تیمش باشد، کادر فنی سپاهان پیام نیازمند، رضا شکاری و آریا یوسفی را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

با این وصف می‌توان ترکیب طلایی پوشان اصفهانی را مقابل طلایی پوشان آبادانی به شکل زیر تصور کرد: 

نیما میرزازاد- میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، رضا اسدی، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

در این مسابقه بار دیگر نیما میرزازاد که در مصاف با تراکتور عملکرد درخشانی داشت و موفق به ثبت کلین‌شیت شد، در چهارچوب دروازه سپاهان قرار می‌گیرد و در قلب خط دفاعی هم محمد دانشگر و سیاوش یزدانی بازی خواهند کرد و روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند و به دنبال محمد دانشگر و سیاوش یزدانی بازی خواهند کرد و روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند و به دنبال این هستند تا برای سومین بازی پیاپی (سپاهان در دو بازی قبلی مقابل گل گهر و تراکتور گلی دریافت نکرده) دروازه تیمشان را بسته نگه دارند. در پست دفاع چپ و راست هم مثل همیشه رامین و میلاد بازی خواهند کرد.

در مرکز خط میانی محمد کریمی, برایان دابو و امید نورافکن شانس بیشتری از سایر بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی دارند و در نهایت با توجه به مصدومیت رضا شکاری و بازگشت فرشاد احمدزاده پس از پشت سر گذاشتن محرومیت، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو مثلث هجومی سپاهان خواهند بود.

سپاهان در صورت پیروزی در این مسابقه به ۶ امتیازی صدر جدول می‌رسد و این در حالی است که یک بازی عقب افتاده مقابل ذوب آهن نیز پیش روی این تیم قرار دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار