| کد مطلب: ۱۱۰۲۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

غر زدن های تمام نشدنی پیروانی؛ از بچگی من پرسپولیس مشکل مالی داشت

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به هواداران میلیونی پرسپولیس این باشگاه نباید مشکل مالی داشته باشد و مسوولان باید چاره ای بیاندیشند.

غر زدن های تمام نشدنی پیروانی؛ از بچگی من پرسپولیس مشکل مالی داشت

 به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از مهر؛ افشین پیروانی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت و گاز گچساران اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی را شاهد بودیم و تبریک به تیم نفت و گاز که ضد فوتبال بازی نکردند. پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه محکوم به پیروزی بوده و فرقی ندارد که بازی در تهران برگزار شود یا در خارج تهران به هرحال ما باید در هر بازی پیروز از زمین خارج شویم.

او ادامه داد: مدیرعامل باشگاه قول داده که پیش از برگزاری دیدار با استقلال تهران به اعضای تیم پرداختی داشته باشد؛ واقعاً باشگاه با مشکل مالی مواجه است و این مربوط به اکنون نمی‌شود و زمانی که من بچه بودم هم این تیم با مشکل مالی رو به رو بود. مطمئناً این مشکل در آینده هم ادامه خواهد داشت و باید برای جلوگیری از وخامت اوضاع مسؤولان تدبیری بیاندیشند.

پیروانی افزود: پرسپولیس تیم پر طرفداری است که با پیروزی آن دل میلیون‌ها آدم شاد می‌شود و نباید مشکل مالی داشته باشد. باعث افتخار هر فرد و نهادی خریدن باشگاه پرسپولیس خواهد بود و هر کس که به عنوان مالک انتخاب می‌شود باید با تفکر باشد چون این تیم اصالت دارد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار