| کد مطلب: ۱۰۶۰۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد

اظهارنظر جنجالی کار دست افشین پیروانی داد | مدیر پرسپولیس احضار شد

پس از اظهارنظرهای جنجالی افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس درباره رعایت نشدن سقف قراردادها و قوانین نقل و انتقال، این مقام به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد.

اظهارنظر جنجالی کار دست افشین پیروانی داد | مدیر پرسپولیس احضار شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین پیروانی بعد از مراسم قرعه کشی لیگ برتر در گفت و گو با خبرنگاران قوانین جدید نقل و انتقالاتی علیه پرسپولیس دانست و گفت:" به عنوان کسی که سالهاست در این فوتبالم این قوانین را اصلا قبول ندارم" 

او با کنایه به حرفهای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که چند روز قبل مدعی شده بود قصد دارد با جوانگرایی در لیگ میزان دوندگی را بالا ببرد گفت:" می گویند جوانگرایی کردیم که دوندگی بالا برود، اما همین الان وحید امیری که یک بازیکن مسن در تیم ما محسوب می شود بیشترین میزان دوندگی را دارد." 

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی در این گفت و گو معتقد است که تیم هایی که هلدینگ و زیرمجموعه و آنهایی که خصوصی هستند سقف قرارداد را رعایت نمی کنند." همین حرفها باعث شد تا او به کمیته اخلاق احضار شود با این حال این موضوعی که پرسپولیسی ها نسبت به آن معترض هستند و بعید است به این زودی هم ناراحتیشان تمام شود چرا که از هم اکنون بحث های زیادی در فضای رسانه ای وجود دارد. از جمله اینکه علی خطیر و هوشنگ نصیرزاده دو عضو کمیته تدوین قوانین نقل و انتقالات اکنون مدیرعامل تیم های استقلال و تراکتور هستند. 

هرچند خبرهایی درباره نارضایتی نکونام و خمس هم از این تغییرات به گوش می رسد اما حضور دو مدیرعامل دو باشگاه مدعی در جمع تدوین کنندگان این قانون جنجالی و بحث برانگیز خودش یک اتفاق عجیب به نظر می رسد.  

آنچه اما حائز اهمیت و سوال برانگیز است اینکه فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال ایران تا الان نسبت به تمام اعتراضات و نقدهایی که به این قوانین بوده هیچ واکنشی نشان نداده است. به نظر این فدراسیون نه سکوت که بی توجهی را در برابر سیل انتقادات پیشه کرده است در حالی که شاید همفکری و انعطاف در اصلاح قوانین بتواند از حواشی و چالش های بزرگ پیش رو جلوگیری کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار