| کد مطلب: ۱۰۶۵۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

جزئیات جلسه مهم سرمربی تیم ملی امید با جواد نکونام

رضا عنایتی، سرمربی تیم ملی امید کشورمان توضیحاتی در خصوص جلسه روز گذشته با جواد نکونام سرمربی استقلال ارائه کرد.

جزئیات جلسه مهم سرمربی تیم ملی امید با جواد نکونام

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم استقلال در کنار تمام مشکلات ریز و درشتی که در نقل و انتقالات تابستانی تجربه کرد، اکنون با چالش اردوهای ملی مواجه است. اعزام تعدادی از بازیکنان این تیم به مسابقات مقدماتی المپیک و همچنین بازی‌های آسیایی هانگژو، دست جواد نکونام را برای برنامه‌های تیمی و تمرینی بسته تر می‌کند. در همین راستا روز گذشته رضا عنایتی در کمپ حجازی با سرمربی استقلال دیدار و گفت‌وگو کرد.

به نقل از فارس، سرمربی تیم ملی امید کشورمان در مورد این جلسه، گفت: به جمع بندی و تعامل خیلی خوبی رسیدیم. نکونام دغدغه‌هایی داشت به حق بودند. خداراشکر صحبت‌ها مثبت و رو به جلو بود.

عنایتی در مورد اینکه گفته می‌شود استقلالی‌ها معتقدند حضور سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری به عنوان سهمیه بزرگسال در اردوی تیم المپیک، سختی‌های کار آبی‌ها را بیشتر می‌کند، گفت: چند بازیکن از استقلال داریم که هم در بازی‌های مقدماتی المپیک و هم هانگژو باید به ما کمک کنند. به همین خاطر شرایط استقلال به هم می‌ریخت. دیروز طی جلسه‌ای که داشتیم در این مورد راهکاری پیدا کردیم. همه چیز خوب است و جای نگرانی وجود ندارد. از بازیکنان استقلال هم در بازی‌های مقدماتی و هم در هانگژو استفاده می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود ممکن است در زمان برگزاری بازی‌های آسیایی، مسابقات لیگ برتر تعطیل شوند، عنوان کرد: من از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم ولی اگر این اتفاق بیفتد هم به تیم ما و هم به باشگاه ها کمک می‌کند. 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار