| کد مطلب: ۱۰۶۰۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد

عنایتی درباره اختلافش با نکونام حرف زد | استقلال شرایط ما را درک کند

رضا عنایتی سرمربی تیم ملی فوتبال امید درباره شایعاتی که پیرامون رابطه او و جواد نکونام وجود دارد صحبت کرد و گفت با او تلفنی صحبت کرده است.

عنایتی درباره اختلافش با نکونام حرف زد | استقلال شرایط ما را درک کند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اردوی آماده‌سازی تیم امید در ترکیه در شرایطی برگزار خواهد شد که باشگاه استقلال به دلیل کمبود نفرات اصلی و امیدهای تیم خود عذر خود را از در اختیار قراردادن بازیکنان مدنظر کادر تیم امید برای این اردو اعلام کرده بود.

موضوعی که موضع‌گیری غیرمنتظره مدیر رسانه و در ادامه سرپرست تیم امید را در پی داشت تا جایی که دقایقی قبل باشگاه استقلال واکنشی رسمی به این صحبت های نشان داد و با تشریح شرایط، نسبت به رفتار بعضی از اعضای تیم امید و مواضع آنها انتقاد کرد. همچنین در بخشی از این بیانیه باشگاه استقلال عدم پاسخگویی نکونام در قبال سرمربی تیم امید را تکذیب کرد.

در همین رابطه، رضا عنایتی، سرمربی تیم امید، در گفتگو با خبرنگار ورزش سه، در خصوص اتفاقات پیش آمده صحبت و اعلام کرد به واسطه تماس با جواد نکونام و صحبت در مورد موضوع، مانند قبل، چالشی بین تیم امید و استقلال وجود ندارد.

عنایتی در این باره گفت: دقایقی قبل با جواد نکونام صحبت کردم. مساله خاصی بین ما وجود ندارد. هم جواد آن قدر تجربه دارد که شرایط و موقعیت من را درک کند و هم من متوجه اوضاع خاص نکونام در استقلال هستم. ما باید به هم کمک کنیم. هم ما انتظار داریم استقلال شرایط ما را درک کند و هم ما باید به استقلال این حق را بدهیم که از اما انتظار ملاحظه وضعیت‌شان را داشته باشد.

سرمربی تیم امید در ادامه گفت: به هر حال با توجه به اینکه همه تیم های لیگ برتری به به جز استقلال و پرسپولیس به ما بازیکن دادند، ما دنبال این بودیم که این موضوع در فضایی تعاملی پیش برود. در همین رابطه با یحیی گل‌محمدی و بازیکنی که از تیمش می‌خواستیم صحبت کردیم و با جواد نکونام هم صحبت کردم. مشکل خاصی وجود ندارد.

عنایتی همچنین با تاکید بر جلوگیری از مکدر شدن اوضاع بین تیم امید و باشگاه ها گفت: ما بازی های آسیایی هانگژو را در پیش داریم و اصلا نباید فضای بین تیم‌ امید و باشگاه ها دچار تنش شود چون همه برای یک هدف که رشد بازیکنان جوان و موفقیت فوتبال ایران که نفع آن برای همه ارکان خواهد بود، تلاش می‌کنیم.

سرمربی امیدها در پایان گفت: من مشکلی بین تیم امید و باشگاه استقلال نمی‌بینم و در خصوص موضوعی که وجود داشت هم با آقای نکونام به جمع‌بندی و تصمیم‌گیری مشترک رسیدیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار