| کد مطلب: ۱۰۶۵۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد

مخالفت محکم گواردیولا با انتقال بازیکن سیتی به بایرن مونیخ | حق نداری از اینجا بروی! + عکس

پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچستر سیتی با انتقال استفان اورتگا، دروازه‌بان این تیم به تیم بایرن مونیخ آلمان مخالفت کرد و به این ترتیب موضوع پیوستن این دروازه‌بان به تیم آلمانی منتفی شد.

مخالفت محکم گواردیولا با انتقال بازیکن سیتی به بایرن مونیخ | حق نداری از اینجا بروی! + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مصدومیت مانوئل نویر به دردسری جدی برای بایرن مونیخ تبدیل شده و این باشگاه را وادار کرده که بار دیگر به دنبال یافتن جانشینی برای او باشد. 

یان زومر که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته راهی بایرن شده بود، در تابستان امسال تصمیم گرفت این باشگاه را به مقصد اینتر ترک کند و حالا که روند درمان نویر طولانی شده این تیم با مشکل جدی مواجه است. 

آنها چند گزینه را در نظر داشتند تا در فاصله کوتاهی که تا شروع رقابت‌های بوندسلیگا باقی مانده بود به خدمت بگیرند. جدی‌ترین آنها کپا آریسابالاگا بود که به محض دریافت پیشنهاد از رئال تصمیم گرفت به مادرید برود و این کار را بیش از پیش برای بایرن سخت کرد. 

گواردیولا و اورتگا

ورزش سه نوشت: مدیران این باشگاه در چند روز اخیر مذاکراتی را با مدیران منچسترسیتی داشتند و سعی کردند آنها را برای انتقال قرضی اورتگا متقاعد کنند اما به نظر می‌رسد که این انتقال هم انجام شدنی نیست. 

مدیران سیتی و خصوصا پپ گواردیولا به هیچ وجه با این انتقال موافق نیست و تمایلی ندارد که دروازه‌بان دوم قابل اعتمادش را از دست بدهد و به همین دلیل کار پیچیده شده است. 

اورتگا در حال بررسی شرایط بود و گفته می‌شد که مایل است به بایرن مونیخ ملحق شود اما مدیران بایرن بیش از این فرصتی برای صبر کردن ندارند و این موضوع را به مدیر برنامه‌های این بازیکن هم اعلام کرده‌اند. 

بایرن در هفته اول رقابت‌های بوندسلیگا جمعه شب باید به مصاف وردربرمن برود و قصد دارد هرچه زودتر تکلیف دروازه‌بانش را مشخص کند تا بیش از این مجبور به صبر کردن نباشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار