| کد مطلب: ۱۰۶۴۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد

بده بستان اینستاگرامی بازیکن مونیخ با منچستریونایتد

به گزارش اسکای اسپورت گزارش می‌دهد که بنجامین پاوارد، بازیکن بایرن مونیخ، می‌خواهد به یونایتد برود و بسیار تلاش می‌کند تا این انتقال هر چه زودتر رخ دهد و این علاقه را با پیامی در اینستا به نمایش گذاشت.

بده بستان اینستاگرامی بازیکن مونیخ با منچستریونایتد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رافائل واران، مدافع منچستریونایتد، تنها گل تیمش مقابل ولوز را با ضربه سر به ثمر رساند تا تیمش فصل را با برد آغاز کند.

به نقل از ورزش سه، واران در دقیقه 76 روی ارسال آرون ون بیساکا موفق به گلزنی شد و یارانش را به سه امتیاز ارزشمند در ابتدای فصل رساند. 

این مدافع پستی در اینستاگرام برای جشن گرفتن این برد منتشر کرد و پاسخی از بنجامین پاوارد، همبازی‌اش در تیم ملی فرانسه، دریافت کرد.

5dqfidrn

پاوارد با دو «ایموجی آتش» زیر پست واران نظرش را بیان کرد و اینطور نشان داد که چقدر تحت تأثیر عملکرد دوستش قرار گرفته است.

مدافع بایرن مونیخ بر اساس گزارش اسکای اسپورت به منچستریونایتد می‌پیوندد. پاوارد به عنوان جانشین هری مگوایر که مقابل ولوز روی نیمکت بود، به منچستریونایتد می‌پیوندد.

اسکای گزارش می‌دهد که او می‌خواهد به یونایتد برود و بسیار تلاش می‌کند تا این انتقال هر چه زودتر اتفاق بیفتد.

کامنت امشب او برای واران به نوعی پیامی هم برای یونایتد و طرفدارانش بود که ثابت می‌کند او به این باشگاه انگلیسی توجه زیادی دارد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار