| کد مطلب: ۱۰۶۴۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد

دروازه‌بان جدید رئال مادرید معرفی شد + عکس

پوچتینو، سرمربی تیم چلسی پس از پایان بازی تیمش در مقابل لیورپول در پاسخ به پرسش خبرنگاران تأئید کرد که دروازه‌بان این تیم برای جدایی از چلسی و پیوستن به تیم رئال مادرید با باشگاه به توافق رسیده است.

دروازه‌بان جدید رئال مادرید معرفی شد + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مائوریسیو پوچتینو تایید کرد که کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی، "اجازه" دارد تا در پنجره نقل و انتقالات فعلی این باشگاه را ترک کند.

این دروازه‌بان اسپانیایی در بازی ابتدایی فصل چلسی مقابل لیورپول غایب بود و رابرت سانچز به جای او به میدان رفت.

سرمربی چلسی در مورد وضعیت کپا گفت:"برای کپا اتفاقی افتاده که خیلی سریع رخ داده و این وضعیت درست است [شایعات مبنی بر جدایی]. او اجازه دارد یک موقعیت متفاوت را بررسی کند و خواهیم دید که در 24 تا 48 ساعت آینده چه اتفاقی برای آن می‌افتد."

کپا آریسابالاگا 2

کپا در اوایل تابستان مورد توجه بایرن مونیخ قرار داشت اما اکنون اعتقاد بر این است که رئال مادرید به جذب این بازیکن نزدیک شده است.

رئال مادرید در حال حاضر پس از مصدومیت تیبو کورتوا دروازه بان اصلی خود را در اختیار ندارند. رئال همچنین به داوید دخیا و یاسین بونو از سویا علاقه مند بود، اما گمان می‌رود کپا گزینه اول آن‌ها باشد.

اگر این دروازه‌بان تابستان امسال چلسی را ترک کند، به دوران 5 ساله حضورش در این باشگاه پایان می‌دهد. این بازیکن 28 ساله با آبی‌ها طی 163 بازی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را تجربه کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار