| کد مطلب: ۱۰۶۴۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد

اخراج مربی طارمی در حضور پلیس | به تخلفات او رسیدگی می‌شود

سرجیو کونسیسائو پس از اخراج توسط لوئیس گودینیو، داور مسابقه، در نیمه دوم سوپرکاپ پرتغال تحت نظارت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال قرار گرفته است.

اخراج مربی طارمی در حضور پلیس | به تخلفات او رسیدگی می‌شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، آبولا گزارش می‌دهد که کمیته انضباطی امروز تشکیل جلسه می‌دهد اما تصمیمی گرفته نمی‌شود، زیرا لازم است به تخلف این سرمربی به صورت کامل رسیدگی شود. 

به نقل از ورزش سه، پورتو پس از دریافت گزارش داور از مربی‌اش دفاع خواهد کرد و سپس رای نهایی کمیته انضباطی صادر می‌شود. اما بر اساس آنچه در گزارش لوئیس گودینیو که باید حاوی اظهارات داور چهارم، فابیو وریسیمو، باشد، در وهله اول، سرمربی پورتو به طور قطع بازی با موریرنزه را از دست می‌دهد. 

گفته می‌شود به غیر از گزارش داور و کمک داور، گزارش پلیس هم برای این حکم لازم است. در تصاویر تلویزیونی دیده می‌شد که پس از اخراج کونسیسائو پلیس هم در کنار زمین حضور داشت. 

کمیته انضباطی با در نظر گرفتن این واقعیت که کونسیسائو پیش از این محرومیتی مشابه داشته، درباره این سرمربی تصمیم خواهد گرفت. 

30 روز محرومیت 

لازم به یادآوری است که سرمربی پورتو ضمن حکم تعلیقی روی نیمکت تیمش برای بازی با بنفیکا حضور داشت. فدراسیون فوتبال پرتغال کونسیسائو را با یک ماه محرومیت تعلیقی و 10200 یورو جریمه کرده بود. 

این مربی در بازی با بنفیکا توانست تیمش را هدایت کند و این محرومیت که از سوی کمیته انضباطی اعمال شده در حال حاضر تعلیق شده است اما امکان دارد با توجه به اتفاقات اخیر او برای یک ماه در شروع فصل جدید از همراهی تیمش محروم شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار