| کد مطلب: ۱۰۶۴۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

صحبت های عجیب سرمربی استقلال خوزستان | انتقاد از «یکی دونفر» کلید واژه انتقادات مربیان

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان با گلایه از وضع مقررات جدید نقل و انتقالات صحبت‌های جالبی را با خبرنگاران مطرح کرد.

صحبت های عجیب سرمربی استقلال خوزستان | انتقاد از «یکی دونفر» کلید واژه انتقادات مربیان

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سرمربی استقلال خوزستان در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود صحبت‌های نسبتا طولانی و مفصلی را با خبرنگاران انجام داد که شروع آن با تبریک روز خبرنگار بود و در ادامه به سایر ماجراهای فوتبال ایران رسید.

به نقل از ورزش سه، حتی پورموسوی که تیمش بر اساس ادعای او زیر صد میلیارد تومان بسته شده نیز از وضع مقررات جدید نقل و انتقالاتی گلایه دارد و با لحن و جملاتی با مزه می‌گوید این تصمیماتی است که چند نفر خارج از فوتبال گرفتند و بعد که سمت پیدا کردند، متوجه ماجرا شدند.

او این بخش از صحبت‌هایش را اینطور توضیح می‌دهد: متأسفانه ما وقتی بیکار هستیم خوب صحبت می‌کنیم و خوب تصمیم می‌گیریم و همه را به چالش می‌کشیم، اما وقتی خودمان داخل کار می‌شویم، متوجه می‌شویم شرایط طور دیگری است. در حال حاضر یکی، دو نفر از کسانی که تصمیم‌گیرنده بودند و حالا تیم دارند، فهمیدند که چه بلایی سر این فوتبال آوردند!

جالب اینکه ساعاتی پیش از نشست خبری پورموسوی، سرمربی تیم پرسپولیس نیز در این مورد صحبت کرده و با انتقاد از «یکی دو نفر» جملاتی مشابه سرمربی استقلال خوزستان را به زبان آورده بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار