| کد مطلب: ۱۰۶۰۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد

در جلسه خصوصی خطیر و نکونام چه گذشت؟ + عکس

علی خطیر سرپرست مدیرعاملی استقلال روز دوشنبه با سرکشی به محل تمرینات این تیم ضمن آنکه در جریان شرایط تیم قرار گرفت، با جواد نکونام سرمربی تیم گفت‌وگو کرد.

در جلسه خصوصی خطیر و نکونام چه گذشت؟ + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مدیرعامل استقلال روز دوشنبه راهی محل تمرین آبی ها شد تا ضمن دیدار با جواد نکونام، در چند و چون اوضاع تیم قرار بگیرد. علی خطیر همچنین با بازیکنان نیز دیداری داشت که طبیعتا مهمترین خواسته آنها، پرداخت مطالبات از فصل گذشته بوده است.

اما این تنها دیدار خطیر و نکونام برای بررسی برنامه های استقلال در روزهای پیش رو نبود. مدیرعامل و سرمربی آبی ها دیدار ویژه و دو نفره ای داشتند که دلیل این جلسه اورژانسی، بازار نقل و انتقالات بوده است.

حتی پیش از استعفای حجت کریمی نیز نکونام اعلام کرد از روند تیم در بازار تابستانی رضایت ندارد و حالا که استقلال در هشت روز گذشته عملا هیچ فعالیتی در بازار نداشته، قطعا سرمربی آبی ها ناراضی تر از گذشته است.

با این حال، نکونام امید زیادی دارد تا علی خطیر بتواند تا پیش از آغاز اردوی تیم، بازیکنان با کیفیتی را جذب کند. مدیرعامل استقلال که در جذب بازیکنان خارجی تبحر دارد، می تواند سرمربی تیم را با جذب نفرات سطح بالا راضی نگه دارد.

نکونام و خطیر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار