| کد مطلب: ۱۰۶۴۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد

دو پادشاه در یک اقلیم | پیراهن شماره 10 فولاد بر تن دو نفر!

شماره 10 تیم فولاد شماره خاص این تیم شده است، هافبک برزیلی جدید این تیم قرار است با شماره 10 به میدان برود، علیرضا منصوریان نیز در تمرینات شماره 10 به تن دارد.

دو پادشاه در یک اقلیم | پیراهن شماره 10 فولاد بر تن دو نفر!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، قرمزهای اهوازی تمرینات خود را در تهران دنبال می‌کنند،آن‌ها قرار است فردا از تهران به سیرجان سفر کنند تا برای دیدار مقابل گل‌گهر خود را آماده کنند.

به نقل از ورزش سه، لوکاس کاندیدو‌ هافبک جدید فولاد که از الظفره‌امارات‌‌به فوتبال ایران آمده، در اولین فصل حضورش در فوتبال ایران شماره  ۱۰را بر تن خواهد کرد. کاندیدو در تمرینات فولاد با پیراهن تمرین که با ۱۰ عدد گذاری شده، خود را مهیای حضور در رقابت‌ها می‌کند و امیدوار است پس از خاطره بد در فوتبال امارات، در ایران بتواند خاطرات خوشی را بسازد.

البته علیرضا منصوریان سرمربی فولاد نیز در تمرینات با کیت اختصاصی خود با شماره ۱۰ حاضر می‌شود تا قرمزهای اهواز با ۲ عضو شماره ۱۰ تمرینات خود را دنبال کنند.

گفتنی است پیش از لوکاس، ‌ آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، آرش افشین، عبدالله کرمی، رحیم زهیوی و اسماعیل شریفات از جمله بازیکنانی بودند که در سال‌های اخیر این شماره را بر تن کرده بودند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار