| کد مطلب: ۱۰۶۳۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

ورزشگاه پرخاطره در آستانه نابودی کامل | دفن خاطره بازی‌های استقلال و پرسپولیس

در بی توجهی کامل مسوولان، ورزشگاه شهدای قدس همدان در وضعیت اسفناک به سر می‌برد و در آستانه نابودی قرار دارد.

ورزشگاه پرخاطره در آستانه نابودی کامل | دفن خاطره بازی‌های استقلال و پرسپولیس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سال‌ها از حضور تیم پاس همدان در سطح اول فوتبال ایران می‌گذرد و حالا این تیم به همراه شهدای همدان در سطوح پایین لیگ فوتبال ایران حضور دارند و همین موضوع باعث شده توجهات به این استان در سطح حداقلی خود قرار بگیرد.

به نقل از ورزش سه، نکته جالب این است که علاوه بر مسئولان کشوری، مسئولان استانی همدان نیز کمترین توجه را به مهمترین ورزشگاه فوتبال در این شهر ندارند و سبب شدند تا ورزشگاه خاطره‌انگیز همدان در معرض نابودی قرار بگیرد.

کیفیت چمن این ورزشگاه به سطحی بسیار پایین تنزل پیدا کرده و عملا خبری از چمن در استادیوم شهدای قدس همدان نیست و این ورزشگاه حتی امکان میزبانی از مسابقات محلات و تمرینات مدارس فوتبال همدان را هم ندارد.

i1ogqgdf

جالب است بدانید ورزشگاه شهدای قدس روزگاری میزبان پرسپولیس و استقلال بود و حتی پاس یک بار در این استادیوم توانست با 3 گل پرسپولیسِ افشین قطبی را که در پایان فصل قهرمان شد، شکست دهد.

2km54fnb

این در حالی است که ورزشگاه شهدای قدس در مجاورت هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان این استان واقع شده و تصمیم‌گیران فوتبال و ورزش همدان هر روز با وضعیت فاجعه‌بار آن روبرو می‌شوند، اما تصمیمی در این مورد نداشته‌اند.

ytt1u4yg

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار