| کد مطلب: ۱۰۶۳۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد

افشاگری دروازه‌بان آرسنال درباره پیام‌های تهدیدآمیز

آرون رمزدیل با بیان توهین هایی که از هواداران تیمش می شنود گفت: بازیکنان دیگر نیز همیشه چنین پیام‌های آزاردهنده‌ای دریافت می‌کنند. به خصوص هم‌تیمی‌های سیاه پوست من. اما به نظر می‌رسد مالکان رسانه‌های اجتماعی به هر دلیلی قصد ندارند جلوی اینگونه اتفاقات را بگیرند.

افشاگری دروازه‌بان آرسنال درباره پیام‌های تهدیدآمیز

به گزارش آرمان ملی آنلاین، آرون رمزدیل دروازه‌بان آرسنال در مورد انتقادات و بدرفتاری های سنگینی که در هنگام امضای قرارداد با آرسنال با آن مواجه شد، صحبت کرد.

به نقل از ورزش سه، رمزدیل در مصاحبه‌ای از چالش‌هایی که در مسیر حرفه‌ای خود با آن‌ها دست و پنجه نرم کرده است گفت. از توهین‌های هواداران آرسنال به او و خانواده‌اش در فضای مجازی، تا سقط جنین همسرش. رمزدیل گفت میزان آزار فوتبالیست‌های حرفه‌ای در داخل و خارج از زمین غیر قابل باور است: "این بازی است که من عاشقش هستم و باید یک مکان امن و پذیرای همه آدم‌ها باش. 

تنها چیزی که به یاد دارم این است که همه دنیا به من می‌گفتند که من یک آشغال به تمام معنا هستم. برادرم و همسرم نیز چنین پیام‌هایی دریافت کردند. بازیکنان دیگر نیز همیشه چنین پیام‌های آزاردهنده‌ای دریافت می‌کنند. به خصوص هم‌تیمی‌های سیاه پوست من. اما به نظر می‌رسد مالکان رسانه‌های اجتماعی به هر دلیلی قصد ندارند جلوی اینگونه اتفاقات را بگیرند."

علیرغم مشکلاتی که رمزدیل در طول دوران حرفه ای خود با آن‌ها روبرو بوده است، واضح است که دروازه بان 25 ساله انگلیسی روزهای شگفت انگیزی را در شمال لندن سپری می کند. 

بخش بزرگی از آن به رابطه او با مربی اش برمی گردد. رمزدیل در این باره گفت: "میکل آرتتا چیز خاصی را در من دید و این تنها چیزی است که اهمیت دارد. به یاد دارم که برای اولین بار با او ملاقات کردم، او گفت: فقط خودت باش. 

من آن پسری هستم که مسخره به نظر می‌رسد اما به دلیلی، همه را شگفت زده می‌کند."

با وجود اینکه رمزدیل یکی از برترین بازیکنان آرسنال در فصل گذشته بود، به نظر می‌رسد که این فصل کار سختی برای حفظ جایگاه خودش دارد. طبق گزارش‌ها، توپچی‌ها با داوید رایا، دروازه‌بان برنتفورد به توافق رسیدند و این بازیکن در یک انتقال 40 میلیون پوندی به آرسنال خواهد پیوست.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار