| کد مطلب: ۱۰۶۳۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی خطاب به شاگردانش: حریف می‌طلبیم + عکس

تیم پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران، این روزها مشغول تمرین زیر نظر یحیی گل‌محمدی و سایر اعضای کادر فنی است. در این تمرینات و پیش از آنکه تمرین اصلی آغاز شود، یحیی در مسابقه تنیس فوتبال همه شاگردانش را به مبارزهه می‌طلبد و جالب اینکه در اکثر مواقع هم پیروز است.

یحیی گل‌محمدی خطاب به شاگردانش: حریف می‌طلبیم + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سرخپوشان ایران، پیش از شروع تمرین امروز در چالش تنیس فوتبال و کار با توپ به رقابت پرداختند. یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از گروه‌ها حاضر بود و کری خوانی جالب توجهی با گروهی که سایر بازیکنان در آن حضور داشتند، به وجود آمد و این بخش در فضایی شاد و هیجان‌انگیز برگزار شد.

تمرین پس از صحبت‌های گل‌محمدی آغاز شد. بعد از آن، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. مرور کارهای تاکتیکی، حمله به دروازه و فوتبال هدفمند نیز در دستور کار قرار گرفت.

یحیی گل محمدی تنیس فوتبال

تمرین امروز ۷۰ دقیقه به طول انجامید و پرسپولیسی‌ها بدون مصدوم تمرین خود را شروع و به پایان رساندند و سرخپوشان با آمادگی کامل در تمام مراحل تمرین و فنی شرکت داشتند.

تیم پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم نساجی مازندران خواهد رفت. این ششمین دیدار تدارکاتی پیش فصل قرمزها خواهد بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار