| کد مطلب: ۱۰۶۳۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

بازیکن همه فن حریف خارجی استقلال امشب به تهران می‌آید + عکس

منتظر محمد، بازیکن عراقی که قابلیت بازی در چند پست از جمله دفاع چپ، دفاع راست و هافبک را دارد، امشب برای مذاکره با مدیران استقلال به تهران می‌آید تا در صورت توافق نهایی به این تیم بپیوندد.

بازیکن همه فن حریف خارجی استقلال امشب به تهران می‌آید + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین منتظر محمد بازیکن جوان و 22 ساله عراقی امشب برای مذاکره با مدیران استقلال به ایران خواهد آمد. این بازیکن سابقه بازی در تمام تیم‌های پایه فونبال عراق را داشته است و با پیوستن احتمالی به جمع شاگردان نکونام، رویای  دعوت به تیم ملی عراق را دنبال می‌کند و امیدوار است که در جام ملت‌های آسیا نیز حضور داشته باشد.

کاپیتان تیم ملی عراق به استقلال پیوست + عکس

او که در سال‌های گذشته سابقه حضور در تیم‌های کربلا، الکرخ، الزورا، نیروی هوایی و التعاون را داشته، به دنبال ثبات و لژیونر شدن است تا جایگاه خود را در تیم ملی کشورش به دست آورد.

 

محمد قابلیت بازی در دفاع چپ، هافبک چپ و هافبک میانی را دارد و مانند یامگا می‌تواند استقلال را در چند پست تقویت کند. پتانسیل فنی اصلی این بازیکن بخش تهاجمی است و در هرکدام از پست‌هایی که قرار گرفته است، فوتبال رو به جلو و هجومی به نمایش گذاشته است.

منتظر محمد

در حال حاضر علی یوسف و فهد طالب در صنعت نفت، صفا هادی در تراکتور حضور دارند و باید دید منتظر محمد به جمع پرتعداد عراقی‌های حاضر در لیگ ایران اضافه خواهد شد یا خیر.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار