| کد مطلب: ۱۰۶۳۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد

پدیده رئال به نیمکت چسبیده است | افول ستاره در عنفوان جوانی!

اندریک، بازیکن رئال مادرید که در حال حاضر در باشگاه پالمیراس به صورت قرضی بازی می‌کند، در دو بازی اخیر تیمش یک دقیقه هم به میدان نرفته است.

پدیده رئال به نیمکت چسبیده است | افول ستاره در عنفوان جوانی!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اندریک که سال گذشته به رئال پیوست ولی تا 18 سالگی یعنی ژوئن سال بعد در پالمیراس بازی خواهد کرد، در دو بازی اخیر تیمش یک دقیقه هم به میدان نرفته است.

به نقل از ورزش سه، او در پیروزی 4-1 دیشب پالمیراس مقابل امریکا-ام جی یک دقیقه هم بازی نکرد. از نظر تئوری، این یک مسابقه آسان بود و در برابر رقیب بسیار سطح پایین‌تر که در رده ماقبل آخر لیگ برزیل با یک امتیاز کمتر از واسکودوگاما قرار دارد.

آبل فریرا، مربی پالمیراس، این فرصت را داشت تا اندریک 17 ساله را به عنوان آخرین تعویضی به زمین بفرستد ولی تصمیمی دیگر گرفت.

در حال حاضر دو بازی پشت سر هم است که به پدیده جوان بازی نمی رسد. البته این اولین بار نیست که آبل فریرا بدون دلیلی مشخص به اندریک میدان نداده است. اندریک در پیروزی 3-1 مقابل فورتالزا به میدان نرفت و به خصوص غیبت مقابل امریکا-ام جی نگرانی ها را بیشتر کرده است.

آخرین باری که او به زمین رفت دو هفته پیش مقابل اینترناسیونال بود. آبل در دقیقه 25 نیمه دوم او را به جای فلاکو لوپز فراخواند. آن دیدار با تساوی 0-0 به پایان رسید و اندریک هیچ موقعیت واضحی نداشت. همچنین در بازی جام حذفی برزیل که پالمیراس 2-1 به سائوپائولو باخت و حذف شد نیز اندریک به میدان نرفته بود.

روز چهارشنبه، پالمیراس برای دیدار با اتلتیکو مینیرو در مرحله یک هشتم نهایی کوپا لیبرتادورس به بلو هوریزونته خواهد رفت. سپس بازی با فلومیننسه در پیش است که بازی هایی بسیار مهم محسوب می شوند. باید دید اندریک در این دو بازی مورد استفاده قرار می گیرد یا خیر.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار