| کد مطلب: ۱۰۶۳۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد

بازنشستگی زودتر از موعد ستاره رئال مادرید | حالا وقت خداحافظی نبود!

ادن هازارد فصل گذشته از رقابت‌های ملی خداحافظی کرد و حالا احتمال آن وجود دارد که این بازیکن به طور کلی از دنیای فوتبال نیز خداحافظی کند. این در حالی‌ست که تا چندی پیش این بازیکن به عنوان یکی از باارزش‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر شناخته می‌شد.

بازنشستگی زودتر از موعد ستاره رئال مادرید | حالا وقت خداحافظی نبود!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ادن هازارد ماه گذشته پس از اینکه یک سال زودتر با رئال مادرید برای فسخ قراردادش به توافق رسید از این تیم جدا شد. ستاره سابق چلسی اکنون در سن 32 سالگی به فکر بازنشستگی افتاده است.

به نقل از ورزش سه، هازارد در سال 2019 با انتقالی هنگفت از چلسی به رئال پیوست، اما در ماه ژوئن امسال طی توافقی دو طرفه، پیش از موعد قراردادش را فسخ کرد و از رئال مادرید جدا شد. این بازیکن بلژیکی تلاش زیادی برای نشان دادن خود در سانتیاگو برنابئو داشت اما مصدومیت‌های پیاپی مانع از درخشش این بازیکن شد و او را به یکی از بدترین خریدهای تاریخ این باشگاه تبدیل کرد.

جدایی این بازیکن بعد از رئال مادرید بعد از مصاحبه‌اش جدی شد. این وینگر بلژیکی در مصاحبه‌ای فاش کرد که او کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید دیگر باهم صحبت نمی‌کنند.

او در ماه مارس طی این مصاحبه به خبرنگاران گفت: "ما یکدیگر صحبت نمی‌کنیم. ولی همیشه بین ما احترام وجود دارد. حتی اگر او مرا برای بازی نخواهد، من به مردی مانند کارلو آنچلوتی احترام می‌گذارم. "

هازاد پس از جدایی از رئال با چند پیشنهاد مواجه شد. یک تیم بلژیکی به نام رسینگ وایت درینگ که کیلیان هازارد، برادر کوچکتر او، در آن بازی می‌کند، چند پیشنهاد از عربستان و هم‌چنین پیشنهاد از طرف اینتر میامی، تیم دیوید بکام.

اما هازارد همه این پیشنهادات را به طور کامل رد کرده است و پس از آن هم پیشنهاد دیگری برای این بازیکن ارائه نشده است.

رسانه اسپانیایی آ اس از احتمال بازنشستگی این بازیکن خبر داده است و گفته مصدومیت‌های پی در پی این بازیکن باعث شده که بیش از پیش به بازنشستگی از فوتبال فکر کند. همچنین خانواده این بازیکن نیز علاقه‌ای به ترک مادرید ندارند.

ادن هازارد فصل گذشته از رقابت‌های ملی خداحافظی کرد و حالا احتمال آن وجود دارد که این بازیکن به طور کلی از دنیای فوتبال نیز خداحافظی کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار