| کد مطلب: ۱۰۶۲۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد

ملی‌پوش فرانسوی با رئال مادرید در اوج ابرهاست | این بهترین تصمیمم بود

کاماوینگا که با رئال در تور آمریکاست، به خبرنگاران گفت: «امضای قرارداد با رئال، بهترین تصمیم ممکن بود و از آن به بعد زندگی‌ام عوض شد.

ملی‌پوش فرانسوی با رئال مادرید در اوج ابرهاست | این بهترین تصمیمم بود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، درست در آخرین روز نقل و انتقالات تابستان 2021 و پس از ناامیدی از جذب کیلیان امباپه بود که رئال مادرید با پرداخت بیش از 40 میلیون یورو به رن، کاماوینگای 18 ساله را به خدمت گرفت و او از همان ابتدا ثابت کرد رئال در موردش اشتباه نکرده است.

به نقل از ورزش سه، کاماوینگا در قهرمانی چمپیونزلیگ سال 2022 رئال هم نقش داشت و در مقطع پایانی فصل بسیار موثر کار کرد. او فصل گذشته توانست به ترکیب ثابت رئال برسد و حالا در 20 سالگی بازیکن فیکس کهکشانی‌هاست.

کاماوینگا که با رئال در تور آمریکاست، به خبرنگاران گفت: «امضای قرارداد با رئال، بهترین تصمیم ممکن بود و از آن به بعد زندگی‌ام عوض شد. همه چیز سریع اتفاق افتاد و تصور نمی‌کردم به آن سرعت راهی رئال شوم. حالا از شرایطم کاملا راضی هستم.»

کاماوینگا ادامه داد: «ما تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه داریم. بازیکنانی 20 تا 23 ساله برای رئال بازی می‌کنند که در عین حال بسیار باتجربه‌اند و از لحاظ ذهنی به بلوغ کامل برای بازی در تیمی مثل رئال رسیده‌اند. ما رئال مادرید هستیم و فصل پیش رو برای همه جام‌ها خواهیم جنگید. بسیار خوشحالم که یک فصل دیگر را با رئال شروع خواهم کرد.»

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار