| کد مطلب: ۱۰۶۳۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد

رقبای کشتی گیران ایرانی مشخص شدند | قرعه سخت برای 5 وزن اول

نمایندگان ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان رقبای خود را شناختند.

رقبای کشتی گیران ایرانی مشخص شدند | قرعه سخت برای 5 وزن اول

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مراسم قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان در استانبول ترکیه برگزار شد و ۱۰ نماینده ایران در این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

 به نقل از ایسنا، در وزن ۴۵ کیلوگرم که ۱۶ کشتی‌گیر حضور دارند، علیرضا امیری در دور نخست مقابل هنری آسلیکیان از آمریکا مبارزه می‌کند و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه ازبکستان و مولداوی به روی تشک می رود.

در وزن ۴۸ کیلوگرم که ۱۹ کشتی‌گیر حضور دارند، پیام احمدی در دور نخست مقابل ماکسیم برادزیاک از روسیه مبارزه می‌کند و در صورت برتری در یک هشتم نهایی مقابل هاروکو شینا از ژاپن مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۵۱ کیلوگرم که ۱۸ کشتی‌گیر حضور دارند، محمدمعراج مهمدی مقابل آرتور برویان از ارمنستان مبارزه می‌کند و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنرده مبارزه آمریکا و ترکمنستان به میدان می‌رود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۷ کشتی‌گیر وزن‌کشی کردند، محمدرضا غلامی پس از استراحت در دور نخست، در یک هشتم نهایی مقابل برنده کشتی‌گیران ترکمنستان و ژاپن به میدان می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، علی دزفولی‌نژاد در دور اول با کمال شهباز از ترکیه مصاف می‌دهد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف کاجتان یاکوبوفسکی از لهستان می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۸ کشتی‌گیر حضور دارند، امیرمهدی سعیدی نوا در دور نخست مقابل زالان پک از صربستان مبارزه می‌کند و در صورت برتری در یک هشتم نهایی مقابل برنده مبارزه مصر و لهستان به روی تشک می‌رود.

در وزن ۷۱ کیلوگرم که ۳۰ شرکت‌کننده دارد، احمدرضا محمدیان در دور نخست به مصاف آنتونی تریتر از لهستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور دوم با برنده کشتی میان یوسف بداوی از مصر و گور خاچاتریان از ارمنستان پیکار می کند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۲۸ کشتی گیر وزن‌کشی کرده‌اند، علیرضا عباسی در دور نخست مقابل الانگار از فلسطین مبارزه می‌کند و در صورت برتری در یک هشتم نهایی برابر شیمیربک از قزاقستان به میدان می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، علی اکبر اصغری ولدی در دور اول با آندری رودین از کرواسی مصاف می دهد و در صورت گذر از این کشتی گیر، در دور دوم با صبا پورتسلادزه از گرجستان مبارزه می کند.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم که ۲۰ فرنگی‌کار حضور دارند، امیرحسین عبدولی در دور نخست مقابل دانیلا زوبکوف از مولداوی به میدان می‌رود و در صورت برتری در یک هشتم نهایی برابر لازار از روسیه مبارزه می‌کند.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

دوشنبه، ۹ مردادماه:

ساعت ۱۱ تا ۱۴:۳۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی فرنگی

ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی فرنگی

سه‌شنبه، ۱۰ مردادماه:

ساعت ۱۱ تا ۱۴:۳۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی فرنگی فرنگی و شانس مجدد پنج وزن نخست فرنگی

ساعت ۱۷:۱۵ تا ۱۷:۴۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی فرنگی

ساعت ۱۸ تا ۲۰:۰۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۴۵، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی فرنگی

چهارشنبه، ۱۱ مرداماه:

ساعت ۱۱ تا ۱۴:۳۰: مسابقات شانس مجدد پنج وزن دوم کشتی فرنگی

ساعت ۱۸ تا ۲۰:۰۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی فرنگی

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار