| کد مطلب: ۱۰۶۳۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد

توفان لیورپول در شرق آسیا | شاگردان کلوپ برای سیتیزن‌ها خط و نشان کشیدند

لیورپول در دیداری تدارکاتی در سنگاپور توانست با چهار گل لستر را مغلوب کند. این دو تیم انگلیسی و حاضر در لیگ برتر انگلیس در یک دیدار تدارکاتی و غیر رسمی در مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند.

توفان لیورپول در شرق آسیا | شاگردان کلوپ برای سیتیزن‌ها خط و نشان کشیدند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، لیورپول و لستر امروز در سنگاپور و در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند و یک برتری پر گل برای قرمزها به ثبت رسید.

لیورپول در تنها هشت دقیق توانست پرونده بازی را ببندد. در دقیقه 30 بازی گل نخست را داروین نونیز زد. او روی ریباند و از دهانه دروازه توانست دروازه لستر را باز کند. مهار ناموفق گلر لستر این فرصت را به داروین داد تا زهرش را بریزد.

پنج دقیقه بعد محمد صلاح زمینه ساز گل دوم لیورپول شد. او با یک پاس خوب در درون محوطه جریمه بابی کلارک را صاحب موقعیت شوتزنی کرد و ضربه این بازیکن جوان، گل دوم لیورپول را به دنبال داشت.

در دقیقه 38 لیورپول برتری خود را به سه رساند. ارسال دقیق محمد صلاح از سمت راست، روی سر دیوگو ژوتا فرود آمد و این پرتغالی هم با ضربه سری تماشایی موفق شد گل سوم قرمزها را بزند.

لیورپول در دقیقه 64 حساب کار را 4-0 کرد. روی یک ارسال از سمت چپ، ابتدا ماتیپ با سر روی توپ اثر گذاشت و روی تیر دوم بن دوک توانست با ضربه سر دروازه لستر را برای چهارمین بار باز کند.

pvi1nj4f

در نهایت این بازی جذاب با برتری 4-0 شاگردان یورگن کلوپ به اتمام رسید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار