| کد مطلب: ۱۰۶۲۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد

زهر چشم بازیکن لالیگایی تراکتورسازی از تیم‌های لیگ برتری + عکس

دو بازیکن جدید و خارجی تراکتورسازی در تمرینات این تیم با شادابی حضور پیدا می‌کنند؛ خیمنز و واگنین که در همین مدت کم با یکدیگر رابطه خوبی پیدا کرده‌اند، به عنوان برگ‌های برنده تراکتور در لیگ بیست و سوم به حساب می‌آیند. در این بین خیمنز که سابقه بازی در سطح اول لالیگا را دارد به عنوان یک نکته اتکا برای تراکتوری‌ها با نوع تمریناتش برای همه رقبا خط و نشان می‌کشد و زهر چشم می‌گیرد.

زهر چشم بازیکن لالیگایی تراکتورسازی از تیم‌های لیگ برتری + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تراکتور که فصل گذشته را در رتبه چهارم جدول به پایان رساند، در نقل و انتقالات تابستانی پر قدرت ظاهر شد و با جذب ستاره‌ها تیم خود را تقویت کرد تا به یکی از مدعیان جدی فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر تبدیل شود.

بازیکنان تراکتور این روزها برنامه‌های پیش فصل خود را زیر نظر پاکو خمس دنبال می‌کنند و نکته جالب تمرینات این تیم پرهوادار، روحیه و انگیزه بالای اعضای تیم و صمیمیت حاکم در بین بازیکنان است.

در این بین تصویر منتشرشده از آلوارز خیمنز و گوستاوو واگنین در تمرین تراکتور که چهره شاداب آنها را نشان می‌دهد، نشانگر این است که حتی بازیکنان خارجی تراکتور هم خیلی زود ارتباط خوبی با یکدیگر برقرار کرده‌اند و قطعا همین موضوع روی عملکرد آنها هم تاثیر مثبتی خواهد داشت.

آلوارو خیمنز

آلوارو خیمنز که سابقه بازی در کادیز، ساراگوسا، مایورکا، آلمریا و بیرمنگام انگلیس را دارد، یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی تراکتور در تابستان امسال بود و حالا در شرایطی تمرینات خود را در جمع تی تی ها دنبال می‌کند که اهالی فوتبال ایران منتظر آغاز رقابت‌های لیگ برتر و تماشای تکنیک او هستند.

علاوه هم خیمنز و گوستاوو واگنین، صفا هادی و ریکاردو آلوز را هم در جمع خود دارد که هر یک می‌توانند به مهره‌های تاثیرگذار و کلیدی این تیم در‌ مسابقات فصل آینده تبدیل شوند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار