| کد مطلب: ۱۰۶۰۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد

تراکم خرید ستاره‌ها در قرمزپوشان | موفق‌ترین تیم لیگ در نقل و انتقالات را بشناسید

تیم تراکتور تبریز، در فصل نقل و انتقالات، با خرید ستاره‌ها توانسته از نظر کمی، موفق‌ترین تیم باشد. اما نقل و انتقالات این تیم ادامه دارد و قرار است 4ستاره دیگر به آن اضافه شود.

تراکم خرید ستاره‌ها در قرمزپوشان | موفق‌ترین تیم لیگ در نقل و انتقالات را بشناسید

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تراکتور با هفت خرید قطعی تا اینجا موفق ترین تیم نقل و انتقالات از نظر کمی بوده ونگاهی به لیست بازیکنان جذب نشان می دهد تیم تحت هدایت پاکو خمز یک تیم پرستاره خواهد بود. اما جالب است که این پایان کار تراکتور نیست و این تیم قصد دارد با چهار خرید پر سر و صدای دیگر کارش را در نقل و انتقالات امسال تکمیل کند. 

چهره متفاوت تراکتور 

آلوارو خیمنز، شجاع خلیل زاده، حسین پورحمیدی، سعید آقایی، مهدی شیری، مهدی حسینی و عارف آقاسی تا الان به تراکتور پیوسته اند و با توجه به حفظ برخی ستاره ها مثل ریکاردو آلوز و رومرو گومز این تیم را از هم اکنون  تبدیل به یکی از پرمهره ترین ها کرده است.  تراکتور بازیکنان زیادی را هم از دست داده و شاید رضا اسدی که گفته می شود با قراردادی سنگین به سپاهان پیوسته مهمترین آنها باشد. محمد عباس زاده، محمدرضا اخباری، شاهین ثاقبی و مهدی کیانی هم دیگر بازیکنانی هستند که تا الان از تراکتور جدا شده اند. این نشان می دهد تراکتور فصل آینده یک تیم با چهره ای کاملا متفاوت به سالهای قبل خواهد بود.اما از این باشگاه پرطرفدار تبریز خبر می رسد که چند گزینه مهم و پرسرو صدای دیگر در راه عقد قرارداد هستند. براساس اخبار یک مدافع وسط، یک وینگر و یک مهاجم داخلی و یک مهاجم خارجی قرار است به تراکتور اضافه می شوند. 

چهار بازیکن مشهور در راه تبریز 

به گزارش" ورزش سه" با توجه به خریدهای این فصل تراکتور و براساس اخبار غیررسمی  این چهار بازیکن هم اسامی مطرح و مشهوری خواهند بود. این خبر احتمالا می تواند هواداران تراکتور را که پیش فصلی عالی را شروع کرده و با سرمربی اسپانیایی برای قهرمانی در فصل جدید دورخیز کرده اند بسیار به هیجان بیاورد. 

تراکتور فصل گذشته در رتبه چهارم و  با ده امتیاز اختلاف نسبت به استقلال  رده سومی قرار گرفت. این تیم فصل را با قربان بردیف آغاز کرد اما از هفته دوازدهم بود که پاکو خمز اسپانیایی جانشین او شد و خیلی زود توانست بر اوضاع و احوال تیمش مسلط شود. در 20  بازی که روی نیمکت تراکتور نشست توانست 11 برد 4 تساوی و 5 شکست به دست بیاورد و با 37 امتیاز میانگین 1.85 را به نام خودش ثبت کرد. بازی های خوب و پیروزی های خوبی همراه تراکتور به دست آورد مثل برد سپاهان در هفته بیست و پنجم که این تیم را از قهرمانی دور کرد. خمز اما برابر پرسپولیس 3، دو و برابر استقلال 7،  یک شکست خورد تا در این فصل انگیزه کافی برای جبران این نتایج داشته باشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار