| کد مطلب: ۱۰۶۱۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان مقابل کدام تیم‌ها بازی دارند؟ | قرعه سخت برای نمایندگان ایران

در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، سه نماینده فوتبال ایران؛ پرسپولیس، سپاهان و نساجی به طور قطعی با یکی از تیم‌های الشرطه، الفصیلی اردن، استقلال تاجیکستان، آهال ترکمنستان و بمبئی سیتی تقابل خواهند داشت.

تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان مقابل کدام تیم‌ها بازی دارند؟ | قرعه سخت برای نمایندگان ایران

به گزارش آرمان ملی آنلاین، قهرمانی الشرطه در سوپر لیگ عراق که شب گذشته قطعی شد، تکلیف تیم‌های حاضر در سید سوم لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ را مشخص کرد و حالا الشرطه عراق، الفصیلی اردن، استقلال تاجیکستان، آهال ترکمنستان و بمبئی سیتی هند ۵ تیم حاضر در این سیدبندی در منطقه غرب هستند.

فوتبال ایران در سید اول قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس را به‌عنوان تیم قهرمان فصل اخیر دارد و تیم‌های سپاهان و نساجی هم دو نماینده دیگر هستند که در سید دوم قرار گرفته‌اند و در کنارشان نسف قارشی ازبکستان، الدحیل قطر و الفیحاء عربستان قرار دارند که قاعدتا به این تیم‌ها تقابل نخواهند داشت.

طبق سیدبندی انجام شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مسابقات لیگ قهرمانان در فصل ۲۴-۲۰۲۳ ، سه نماینده فوتبال ایران(پرسپولیس، سپاهان و نساجی) به طور قطعی با یکی از تیم‌های الشرطه، الفصیلی اردن، استقلال تاجیکستان، آهال ترکمنستان و بمبئی سیتی تقابل خواهند داشت که البته رقبای سرسختی نیستند.

گفتنی است، تکلیف تیم‌های حاضر در سید چهارم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب نیز با انجام دیدارهای مرحله نهایی پلی‌آف در روز سی و یکم مردادماه مشخص خواهد شد و سه نماینده فوتبال ایران، رقبای احتمالی خود را می‌شناسند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار